Foto Ana Križanec
Navodi se da su cijene 253 artikla snižene u odnosu na 31. prosinca prošle godine
povezane vijesti
- Krali po trgovačkim centrima na Kukuljanovu: Od hrane do visokotlačnog perača, bušilice, televizora i drugog
- Davor Filipović našao posao nakon odlaska iz politike. Evo čime se sad točno bavi
- Dolazio u trgovine u trgovačkim centrima na različitim dijelovima grada i krao tzv. pametne satove. Skrivao ih u odjeću
Cijene u najvećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj su stabilne i nakon 31. ožujka, tvrdi u utorak Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, pozivajući se na podatke s web stranice Kretanje cijena.
“Nakon posljednjeg unosa podataka s cijenama od 31. ožujka, na web stranici Kretanje cijena i dalje je vidljivo da su cijene u najvećim trgovačkim lancima u Republici Hrvatskoj stabilne”, kaže se u priopćenju ministarstva.
Pritom se navodi da je od ukupnog broja cijena za proizvode iz potrošačke košarice koji se prate na stranici Kretanje cijena, 253 sniženo u odnosu na 31. prosinca prošle godine, od čega je 157 cijena sniženo zbog akcija.
“Primjetno je pojeftinjenje vidljivo kod deterdženta za pranje rublja Persil u Konzumu i KTC-u te Lay’s čipsa u Konzumu. Od domaćih proizvođača najviše su pojeftinili deterdženti za pranje rublja i posuđa Faks i Likvi i Podravka džemovi i tjestenine”, kaže se u priopćenju.
Zadnje ažurirano stanje na stranici na 31. ožujka pokazuje i 71 povećanu cijenu u odnosu na 31. prosinca 2022. Povećanje cijena uglavnom se, kako se navodi, odnosi na sezonsko voće i povrće, gelove za tuširanje Nivea, tjesteninu Barilla i Elseve šampone za kosu.
Također, ukupno je 755 cijena ostalo nepromijenjeno u odnosu na 31. prosinca 2022. godine.
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja je 17. veljače pustilo u rad aplikativno rješenje “Kretanje cijena” (https://kretanje-cijena.hr/) s glavnim ciljem da se građanima na jednom mjestu omogući uvid u kretanje cijena u trgovačkim lancima te usporedba s cijenama na 31. prosinac 2022. za ciljane kategorije proizvoda koji čine dio potrošačke košarice.
Partneri projekta “bijelih lista” od njegova pokretanja su trgovački lanci Konzum, KTC i Tommy. Za te trgovačke lance na web stranici prikazane su vrijednosti potrošačke košarice za promatrane proizvode u odnosu na 31. prosinca 2022. godine.
Od 24. ožujka Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja upotpunilo je web stranicu s novim cijenama drugih sedam velikih trgovačkih lanaca za 365 artikala koji se prate na stranici.
Od pokretanja web stranice do 3. travnja, na njoj je zabilježeno više od 730 tisuća pregleda, kažu u ministarstvu.