Na pozicijama

Na terminalu Rijeka Gateway iskrcana i posljednja golema dizalica: “Zaista oduzimaju dah!”

Portal Novi list

Foto Rijeka Gateway

Foto Rijeka Gateway

Sada sve četiri stoje na svojim pozicijama, spremne za ono što dolazi – i moramo priznati, prizor ispod njih zaista oduzima dah, poručuju iz Rijeka Gatewaya



Na riječkom kontejnerskom terminalu Rijeka Gateway na Zagrebačkoj obali iskrcana je i posljednja, četvrta Ship-to-shore dizalica. Iz Rijeka Gatewaya poručuju da su time završili još jedno važno poglavlje u izgradnji terminala.


Spremne za ono što dolazi


“Sada sve četiri stoje na svojim pozicijama, spremne za ono što dolazi – i moramo priznati, prizor ispod njih zaista oduzima dah!





Od prvog dana znali smo da Rijeka Gateway terminal mora biti više od mjesta za pretovar kontejnera. Htjeli smo da bude dio grada, da budemo susjed na kojeg možete računati.


Zato smo saslušali vaše brige o buci, o svjetlu, o novoj vizuri grada i trudili smo se dati najbolje moguće rješenje za svaku od njih.


Foto galerija: Iskrcaj novih riječkih dizalica Foto: Rijeka Gateway


Uložili smo u najmoderniju opremu kako bismo smanjili naš utjecaj na svakodnevicu Rijeke, i nastavit ćemo to raditi jer vjerujemo da možemo rasti, a da istovremeno štitimo ono što je vama važno.


Nose imena snažnih žena


STS dizalice nose u sebi priču zbog koje smo posebno ponosni. Svaka od njih nosi ime žene koja je svojom hrabrošću, znanjem i predanošću obilježila Rijeku i ovaj kraj: Antonija Reljac, Zora Matijević, Ada Felice Rošić i Snježana Pejčić.



Zajedno s građanima odabrali smo ta imena jer smo htjeli da naš terminal priča i ljudsku priču – priču o ženama koje su pomicale granice i koje će zauvijek činiti Trg snažnih žena grada Rijeke.


Njihova imena sada su dio našeg terminala, baš kao što su njihovi životi dio povijesti ovog grada. Vjerujemo da je to tek početak veze koju gradimo s Rijekom”, poručuju iz Rijeka Gatewaya.


Početak rada u drugoj polovici 2025.


Iskrcajem novih dizalica opremljenost terminala dosegla je 90 posto, a cijeli projekt je na otprilike 75 posto završenosti, rekao je Peter Corfitsen prije nekoliko dana na predstavljanju novih dizalica za prekrcaj kontejnera između brodova i operativne obale terminala.



– Preostala su nam testiranja i integriranje svih dijelova u cjeloviti sustav, kako bismo mogli započeti s radom u drugoj polovici ove godine, najavio je tom prilikom.


Izgradnja i opremanje terminala sad su u završnoj fazi, koja obuhvaća dovršetak ključne infrastrukture te obnovu Skladišta 22, u sklopu kompleksa lučkih skladišta Metropolis.


Rijeka Gateway prošlog je tjedna prešao brojku od stotinu zaposlenih, što je oko trećine od ukupno planiranog broja zaposlenika. Coriftsen je najavio da će kod zapošljavanja i dalje maksimalno nastojati angažirati mlade talente iz Rijeke i okolice.


Ulaganje od 380 milijuna eura


“Od sadašnjih stotinu zaposlenih velik dio je iz Rijeke i okolice, a sedmero njih se pridružilo našem timu odmah po završetku studija.


Moramo naglasiti i vrlo dobru suradnju s riječkim Sveučilištem i s fakultetima po pitanju angažiranja mladih stručnjaka”, rekao je Corfitsen.



Ukupno će u terminal biti uloženo 380 milijuna eura, u dvije faze. Trenutno se završavaju radovi na prvoj fazi, a u roku od deset godina bit će realizirana i druga faza terminala.


Rijeka Gateway bit će tehnološki najmoderniji u ovom dijelu Europe, naglasila je Maja Borčić, komercijalna direktorica tvrtke, kazavši kako će čak 95 posto opreme na terminalu biti električno, pri čemu će koristiti isključivo električnu energiju iz obnovljivih izvora.