Ove se godine bilježi rast u odnosu na rekordnu 2022. godinu, te su kampovi od početka godine ostvarili gotovo 21,5 milijuna noćenja
povezane vijesti
- Od pionira oftalmologije do inovacija koje vraćaju vid – Klinika Svjetlost okupila najbolje svjetske stručnjake
- Nitko ne želi biti liječnik na selu. Problem je u teritorijalnoj distribuciji, to pokazuje usporedba Zagreba i Like
- Požar izbio kod Vodica, uz vatrogasce na terenu su dva kanadera i dva air tractora
VODICE Kamping turizam bilježi još jednu izvrsnu sezonu. U periodu od početka godine do 5. studenog 2023. kampovi su ostvarili gotovo 21,5 milijuna noćenja, što je porast broja noćenja u odnosu na rekordnu prošlu godinu, a sve je veći interes za kamping u kontinentalnoj Hrvatskoj koja bilježi rast od 3,2%. Ovi rezultati predstavljeni su na 17. Kongresu hrvatskog kampinga koji je okupio više od 370 predstavnika kamping sektora u hotelu Olympia u Vodicama, u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), a uz podršku Ministarstva turizma i sporta RH i Hrvatske turističke zajednice.
Ove izvrsne brojke rezultat su kontinuiranog ulaganja u kamping sektor, što su prepoznali i gosti. Najveći rast broja noćenja je ove godine ostvaren u dolascima iz Mađarske – 19% više turista, iz Poljske je pak stiglo 9 posto više turista, a slijede gosti iz Švicarske i domaći gosti s rastom od po šest posto u odnosu na 2022. godinu.
“Hrvatski kampovi su jedni od najkvalitetnijih u Europi zahvaljujući intenzivnim ulaganjima, a dio naših kampova već sada radi cijele godine zahvaljujući prilagođenoj infrastrukturi. Uvjereni smo da upravo kamping može biti predvodnik održivog, cjelogodišnjeg turizma, što potvrđuju i ovogodišnji rezultati te sve veći interes naših gostiju za kamping i u kontinentalnim županijama”, izjavio je direktor Kamping udruženja Hrvatske (KUH) Adriano Palman.
”Kamping je sve snažniji segment naše turističke ponude i nužno je osigurati kontinuitet ulaganja u njegovu kvalitetu. I ove godine se i u kampingu potvrdio trend koji je dodatno ojačao u pandemijskim godinama, a to je da najbolje rezultate ostvaruju objekti u koje se kontinuirano investira. Sljedeća godina će biti još izazovnija od ove, jer se očekuju daljnji gospodarski izazovi na našim najznačajnijim emitivnim tržištima, ali i agresivna konkurencija mediteranskih destinacija. Tim će važnije gostima biti osigurati primjerenu kvalitetu za novac, i kroz kvalitetu objekata i kroz uslugu, za koju moramo na vrijeme osigurati dovoljan broj i dovoljno kvalitetne radne snage”, izjavio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma i predsjednik Izvršnog odbora KUH-a.
Tijekom bogatog i raznovrsnog programa 17. Kongresa hrvatskog kampinga održana su predavanja kako se uspješno pripremiti za nadolazeću sezonu, može li umjetna inteligencija biti dio rješenja za nedostatak radne snage, te kako se kampovi mogu prilagoditi klimatskim promjenama.
Dodijeljena su i priznanja za najinovativnije kampove u Hrvatskoj, te je Jadranka turizam d.o.o. nagrađen za koncept interaktivnog online bukinga, a Istra Premium Camping Resort za koncept dječje animacije u sklopu Histri Island Edutainment Parka. Lanterna Premium Camping Resort dobio je priznanje za inovativan koncept tematiziranog sanitarnog objekta Parenzana, a Polidor Camping Resort za koncept privatnih grijanih bazena s kupolama. Zaton Holiday Resort dobitnik je priznanja za polivalentni plažni objekt Ventula.
Trodnevni Kongres prati i bogata ponuda domaćih i inozemnih proizvođača glamping šatora i mobilnih kućica, te prateće opreme za kamping industriju, što sudionicima omogućuje uvid u najnovije tržišne trendove.