HTZ

Kampanja “P(o)sjeti me” promovira turizam na domaćem tržištu. Prve reakcije i više nego pozitivne

Alenka Juričić Bukarica

Foto HTZ

Foto HTZ



Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je kreirala posebnu promotivnu kampanju “P(o)sjeti me” namijenjenu promociji turizma na domaćem tržištu, odnosno kako bi potaknula domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje.


Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban naglasak stavljen je na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju.


Aktivnosti u sklopu ove kampanje trajat će do kraja studenog, a reakcije publike na prvi objavljeni video, onog s Dugog otoka, i više su nego pozitivne.




– Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima.


Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja.


Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnih, kazao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.


U nacionalnoj TZ su naveli kako se promotivne aktivnosti provode kroz offline i online kanale, odnosno native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube…


Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen jednominutni video o Dugom otoku.


Domaći gosti u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 12,1 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i jedan posto u noćenjima.


Domaće se tržište nalazi na visokom drugom mjestu po ostvarenom prometu, odmah iza vodeće Njemačke.