Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
U priopćenju Jadrolinije kaže se da će se do kraja godine realizirati 16 investicija u flotu Jadrolinije
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Trajektna povezanost s otocima nije nikad bila bolja i kvalitetnija, kaže se u priopćenju Jadrolinije poslanom u utorak nakon sastanka u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.
Na njemu su uz predstavnike ministarstva, sudjelovali članovi uprave i nadzornog odbora Jadrolinije i Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske.
U priopćenju Jadrolinije kaže se da će se do kraja godine realizirati 16 investicija u flotu Jadrolinije.
“Smatramo kako bez njih ne bismo mogli odgovoriti na sve veće zahtjeve povećanja prometa i sezone”, ističe predsjednik uprave Jadrolinije David Sopta.
Dodaje da je povećan kapacitet i smanjena starost flote te da je tvrtka u procesu realizacije investicije u pet novih brzih brodova.
“Sustav je stabilan”, kaže se u priopćenju i dodaje kako je značajno unaprijeđen standard usluge za putnike, uveden sustav rezervacija linija i smanjenje gužve i višesatna čekanja u lukama.
“Djelujemo upravo u cilj ostvarenja naše misije poslovanja – zadržavanje liderske pozicije na ovom dijelu Jadrana”, ističe se u priopćenju.
U nastavku se kaže da je trajekt Oliver “nabavljen sa svim direktivskim svjedodžbama EU, te su sve potrebe generatora u nuždi u potpunosti zadovoljene što potvrđuju i valjane svjedodžbe HRB-a (Hrvatskog registra brodova, op. ur.) i odobrenja hrvatska zastave”, što, kako se navodi, “dokazuje da je brod siguran i visokih standarda kvalitete”.
Ističe se da je taj brod “iznimno cijenjene japanske gradnje, odličnih maritimnih sposobnosti, što dokazuju sve posade koje su na njemu plovile”.
Dodaje se da su procjene troška gradnje broda sličnih dimenzija između 45 i 50 milijuna eura.
“Upravo je takav brod Jadrolinija više od 10 godina tražila na tržištu, kako bi pronašla zamjenu za brod Lastovo star 55 godina te zadovoljila potrebe državne linije Split – Vela Luka, u sezoni omogućila preuzimanje i drugih linija poput linija za Vis, Supetar i Rogač, te time smanjila gužve i čekanja.
Sve navedeno brod Oliver dokazuje i odrađuje ovih dana na ponos bijele flote”, navodi se u priopćenju.
Jadrolinija se osvrće i na istup gradonačelnice Supetra Ivane Marković u kojem je kritizirala djelovanje Uprave Jadrolinije i recentne nabave brodova.
“Izražavamo žaljenje na objavu gradonačelnice Supetra s obzirom na dobru suradnju i brojne pohvale komunalnog poduzeća luke Supetar temeljene na smanjivanju gužvi u luci Supetar.
U zadnje smo dvije godine izlazili u susret svim zahtjevima lokalne zajednice uz kvalitetan dijalog i suradnju upravom s Gradom Supetrom”, istaknuto je.
Jadrolinija tvrdi da je osigurala nikad bolju vezu na liniji Split – Supetar i da maksimalno doprinosi smanjenju gužve u luci Supetar.
Tu liniju održavaju tri broda znatno većeg kapaciteta nego dosadašnjih godina, a na zahtjev lokalne zajednice uveden je raniji početak sezonskog reda plovidbe.
U vrhuncu sezone Supetar je sa Splitom povezan s 14 putovanja dnevno, a skoro svaki dan uvode se i dodatna putovanja prema Supetru, naglašava Jadrolinija.
“U svijetu pomorstva normalna je prilagodba brodova jer su luke u kojima brodovi pristaju premale za današnje kapacitete”, kaže se u priopćenju.