Cjelogodišnja destinacija

HTZ promovira posezonu kroz kampanju “Experience Croatia…. your memories are on us!”

Portal Novi list



Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Experience Croatia…. your memories are on us!” s ciljem promocije posezone, odnosno pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije.


Kampanja će trajati do kraja listopada, a obuhvaća aktivnosti na šest europskih tržišta: u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji, Švedskoj i Mađarskoj.


Riječ je o promotivnim aktivnostima koje za cilj imaju ojačati konkurentnost Hrvatske na globalnoj razini te dodatno pospješiti poziciju naše zemlje kao zanimljive, sigurne i privlačne destinacije.




„Intenzivnom promocijom naše bogate turističke ponude motiviramo goste da posjete našu zemlju izvan ljetnih mjeseci i uvjere se u sadržaj i kvalitetu hrvatskih turističkih proizvoda.


Cilj nam je potaknuti odličan turistički promet u posezoni, jednak onome kakav smo postigli i u predsezoni. Naime, jedino tada i imamo prostora za rast turističkog prometa.


Također, namjera nam je pozicionirati se kao održiva i poželjna cjelogodišnja destinacija na Mediteranu“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.


S obzirom na široku lepezu hrvatskih turističkih proizvoda i usluga, fokus kampanje stavljen je na nautiku, aktivni odmor, prirodne ljepote i eno-gastronomiju.


Promocija aktivnosti realizira se putem offline i online medija, odnosno, u okviru native članaka, društvenih mreža, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, YouTubea itd.