HTZ

Hrvatska za američkog “turističkog Oscara” nominirana u tri kategorije

Alenka Juričić Bukarica

Foto Nel Pavletic/PIXSELL

Foto Nel Pavletic/PIXSELL

Konkuriramo za najbolju destinaciju na Mediteranu i za krstarenja, a HTZ za najbolju europsku turističku organizaciju



Hrvatska je nominirana u tri kategorije za prestižne američke Travvy Awards. Kako javljaju iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Hrvatska je u čak tri kategorije nominirana za američki “turističkog Oscara”.


Riječ je o nominacijama naše zemlje za najbolju destinaciju na Mediteranu, za najbolju destinaciju za krstarenja, dok Hrvatska turistička zajednica ima priliku osvojiti nagradu u kategoriji najbolje europske turističke organizacije.


– Oduševljeni smo što su kvalitete Hrvatske kao turističke destinacije posebno prepoznate od strane Travvy Awards 2024. Ove nominacije odraz su napornog rada i predanosti hrvatske turističke industrije u postizanju međunarodne konkurentnosti.




Vrlo smo ponosni što našu zemlju, temeljem njenih prednosti i široke lepeze turističkih proizvoda i usluga, uspješno prikazujemo kao vrhunsku destinaciju na globalnoj razini, izjavila je Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u.


Nagrade Travvy, iza kojih stoje portal TravelPulse.com i magazin AGENTatHOME, jedne su od najcjenjenijih priznanja u turističkoj industriji SAD-a.


One prepoznaju najviše standarde izvrsnosti, a dodjeljuju se različitim dionicima kao što su nacionalne turističke organizacije, destinacije, turoperatori, prijevoznici, turistički posrednici, proizvodi i drugi.


O njima glasaju razni stručnjaci iz turističkog sektora, ali i opća javnost.


Dobitnici Travvy Awards za 2024. godinu bit će proglašeni na svečanoj ceremoniji 7. studenog u kongresnom centru Greater Fort Lauderdale na Floridi, a glasati je moguće putem linka sve do 6. rujna.


U HTZ-u su dodali da prilika za osvajanje ovih prestižnih nagrada naglašava i sve veću prepoznatljivost Hrvatske kao odlične svjetske turističke destinacije u Americi, za Hrvatsku najvažnijem dalekom tržištu s kojeg se ostvaruje najveći turistički promet.


U dosadašnjem dijelu godine Amerikanci su u Hrvatskoj ostvarili više od 469 tisuća dolazaka i 1,4 milijun noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i 5 posto u noćenjima. Kao omiljene hrvatske destinacije američkih gostiju posebno se ističu Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar i Rovinj.