Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio, rekla je ministrica Nikolina Brnjac
povezane vijesti
Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, ITB-u Berlin, koji se ove godine održava od 7. do 9. ožujka i okuplja oko 5.000 izlagača iz čak 161 zemlje.
Uz HTZ kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu predstavlja 20 suizlagača, odnosno turističkih zajednica i drugih turističkih subjekata, a na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena Nikolinom Brnjac, ministricom turizma i sporta te Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a.
Oni su, zajedno s Gordanom Bakotom, hrvatskim veleposlanikom u Njemačkoj, i Romeom Draghicchijem, direktorom Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, održali konferenciju za njemačke medije na kojoj su predstavljeni rezultati hrvatskog turizma, očekivanja od ove turističke godine, ali i brojne druge novosti, investicije i primjere dobrih održivih projekata iz hrvatskog turizma.
Tom je prilikom ministrica Brnjac istaknula kako je nastup u Berlinu još jedna prilika koju će se iskoristiti u cilju jačanja već izvrsne pozicije Hrvatske na našem najvažnijem emitivnom tržištu.
– Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio. Ovi izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno – sve to plod je kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta kao i ciljanih promotivnih aktivnosti.
U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine, od kvalitetne smještajne ponude, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka, rekla je na ITB-u Nikolina Brnjac.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je, pak, dodao kako interes njemačkih medija, kao i povratne informacije najvažnijih partnera s kojima se hrvatska delegacija susreli tijekom prvog dana sajma u Berlinu, dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu.
– Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz rekordne 2019. godine. Oporavak je vidljiv i kroz ponovni trend ranog bukiranja pa kroz ožujak krećemo sa posebnom kampanjom za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj poput Expedie i Weg.de, poručio je Staničić navodeći i kako se razgovaralo s partnerima iz Jet2.coma, Jet2holidaysa, Eurowingsa, KLM-a i drugima, dok se o dodatnim promotivnim aktivnostima i kampanjama razgovaralo s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely planeta, SkyScannera…
U sklopu hrvatskog štanda održana je i prezentacija te degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a u sklopu štanda postavljena je posebna Škrinja blaga s eksponatima koji prikazuju bogatu hrvatsku kulturno-povijesnu i materijalnu baštinu.