INVESTICIJA U ZADRU

FOTO Svečano obilježen početak radova u zgradi tvornice Maraske, bit će to prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj

P. N.

Predstavnici Dogus grupe i lanca Hyatt naglasili su da će hotel i svi prateći sadržaji biti otvoreni tijekom 2024. godine



U nekadašnjem sjedištu tvornice pića Maraska na Obali kneza Trpimira u Zadru svečano je obilježen početak radova na hotelu Hyatt Regency Zadar Maraska, prvom hotelu pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Dogus grupa u ovaj projekt ulaže 120 milijuna eura, dok vrijednost investicije u sami hotel iznosi 55 milijuna eura. Predstavnici Dogus grupe i lanca Hyatt naglasili su da će hotel i svi prateći sadržaji biti otvoreni tijekom 2024. godine te da će se hotel zvati Hyatt Regency Zadar Maraska, što će ujedno biti i prvi Hyattov hotel u Hrvatskoj i na jadranskoj obali gdje ulazi sa svojim najjačim brendom (Regency), piše Zadarski list.


Foto galerija: Otvorenje gradnje hotela u Zadru Foto: Arif Sitnica, Zadarski list


Hotel u povijesnoj zadarskoj jezgri će imati 133 smještajne jedinice na razini pet zvjezdica i po tome biti perjanica zadarske turističke ponude. Uz sobe i apartmane, spa i welness centar, konferencijsku dvoranu od čak 400 metara četvornih, vrhunski restoran iz portfelja Dogus grupe bit će i rezidencijalni dio s 208 stanova koji će se prodavati. Uz hotel će se također izgraditi i nova dvotračna cesta koja će povezivati Trpimirovu obalu s ulicom Miroslava Krleže. Ukupna površina čitavog zahvata je 23.500 četvornih metara.


 




Radovi na objektu čija je gradnja započela u proljeće 2022. godine znatno su ubrzani, čime je započela druga faza realizacije projekta. Ojačani su temelji i konstrukcija povijesne zgrade Maraske iza koje se grade novi objekti, a građevinski operativni radovi u punom su pogonu. Gradnja novog hotela u Zadru predstavlja veliki iskorak u realizaciji planova Dogus grupe koja je u hrvatski turizam značajno ulagala tijekom posljednjih 14 godina.


Dizajn hotela potpisuje arhitekt Boris Podrecca spajajući povijest i modernu arhitekturu kroz vanjsko i unutarnje uređenje s naglaskom na monumentalnost i ljepotu stare zgrade Maraske.


Na svečanosti obilježavanja početka radova na hotelu Hyatt Regency Zadar Maraska u nekadašnjem sjedištu tvornice pića Maraska, na Obali kneza Trpimira u Zadru, nazočili su Ferit Sahenk, predsjednik Uprave Doguş grupe, Takuya Aoyama, potpredsjednik za razvoj u Hyattu, Branko Dukićgradonačelnik Grada Zadra, Božidar Longin, župan Zadarske županije, Yavuz Selim Kıran, veleposlanik Republike Turske u Hrvatskoj, Burak Baykan, regionalni direktor Dogus grupe, Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta te mnogi drugi.


 


Predsjednik Uprave i CEO Dogus grupe Ferit Sahenk istaknuo je kako smo na početku fantastičnog putovanja u kojem će svi jednako uživati.


 


– Zadar je moj drugi dom. Nisam gost ovdje, dio sam ovog grada i to morate znati. U prošlosti smo ulagali u turistički sektor kroz marine i hotele u Zadru, Šibeniku i Dubrovniku. Drago nam je što sada ulažemo u ovu povijesnu zgradu Maraske koja će služiti hrvatskom turizmu s našim dugogodišnjim partnerom Hyattom. Također, planiramo investirati i u razvoj rezidencijalnog dijela oko samog hotela, čime će ukupna investicija iznositi 120 milijuna eura. Vjerujem da ćemo ovim dodatno osnažiti urbanu kvalitetu destinacije. Za sada nam je prioritet Hyatt Regency Zadar Maraska Hotel. Zadru je takav vrhunski hotel sa svim pogodnostima u centru grada uistinu potreban, naglasio je Sahenk.


 


Potpredsjednik za razvoj iz Hyatta Takuya Aoyama na tečnom hrvatskom jeziku iskazao je svoje zadovoljstvo što na ovom projektu surađuju upravo s Dogus grupom.


 


– Dobro došli u budući Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi Hyatt hotel u Hrvatskoj. Dogus grupa i Hyatt surađuju već dugi niz godina. Kao što to biva u takvim odnosima bilo je trenutaka kada se nismo slagali u svemu, ali ionih kada smo dijelili sretne trenutke. Danas je jedan od tih dana kada imamo razlog za slavlje.Vjerujemo da Hyatt Regency Zadar Maraska hotel neće proći nezapaženo na ovoj predivnoj lokaciji koja je simbol zadarske povijesti 20. stoljeća, te da će ujedno postati poželjno “go-to” mjesto, ne samo za izvrstan odmor, već i za različita društvena događanja i poslovne sastanke. Posebno nam je draga jer će gosti imati priliku uživati i boraviti u ovom hotelu. Nadam se da će prisustvo Hyatt brenda pomoći gradu Zadru da održi svoju reputaciju jedne od najljepših destinacija na Jadranu. Ovaj hotel svidjet će se svima koji žele istražiti prekrasan grad Zadar i okolne otoke, onima koje zanima jedrenje, gurmanima te onima koji samo žele uživati u prekrasnom suncu i moru, istaknuo je Aoyama zahvalivši se Dogus grupi na njihovoj viziji i nesebičnoj posvećenosti u ovom projektu te Gradu Zadru i Ministarstvu turizma i sporta na njihovoj pomoći i podršci.


 


Branko Dukić, gradonačelnik Grada Zadra naglasio je kako je sretan što nakon više godina odgode i problema nastalih zbog realnih okolnosti konačno počinje gradnja novog hotelskog objekta najviše kategorije i to u samom srcu Zadra. Čestitavši Dogus grupi i njihovom partneru lancu Hyatt na projektu koji će uvelike promijeniti i donijeti višu kvalitetu turističkom proizvodu Zadra i čitave njegove regije, zahvalio se Feritu Sahenku i njegovim suradnicima na povjerenju i prepoznavanju gospodarskog potencijala grada Zadra u svojim poslovnim planovima.


 


– Zahvaljujem i lancu Hyatt koji je prepoznao visoku vrijednost Zadra kao turističke destinacije. Možemo biti ponosni što su globalno veliki poslovni, dokazano uspješni, subjekti odabrali upravo grad Zadar. To shvaćam i kao potvrdu, ne samo lokalno, već i nacionalno pozitivnog poslovnog investicijskog okruženja. Ova vrijedna investicija uklapa se u naše planove poticanja gospodarskih ulaganja i daljnjeg razvoja zadarskog turističkog proizvoda. Ovim projektom dobili smo vrhunske brendove s vrhunskim proizvodom. Odgovornost je na nama podizati kvalitetu i konkurentnost cjelokupne turističke ponude što će uz ovaj hotel svakako biti lakše i efikasnije, ustvrdio je Dukić.


 


Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac kazala je na ovoj svečanosti kako Dogus grupa nije više samo investitor, jer “kada toliko ulažete u neku državu, niste samo investitor nego i prijatelj”. Ukazala je na važnost novih investicija u hrvatskom turizmu te nastavila:


 


– Drago mi je da je Dogus grupa prepoznala Hrvatsku i Zadar kao odredište za ulaganje i gradnju prvog Hyatt hotela koji će u ovom gradu bogate kulturne, povijesne i prirodne baštine donijeti još jedan motiv za posjete, budući da ovaj globalno prepoznati brend svakoj destinaciji donosi dodatnu vrijednost svojom kvalitetom i vrhunskom uslugom. Strateški cilj Vlade RH je razvijanje cjelogodišnjeg turizma, a jedan od temelja za ostvarivanje tog cilja je povećanje broja smještajnih kapaciteta visoke kvalitete koji cijele godine nude dodatne sadržaje. Zato smo novi investicijski ciklus u hrvatskom turizmu usmjerili u skladu s našim strateškim odrednicama putem sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti te Višegodišnjeg financijskog okvira, ali i novog Zakona o turizmu koji je u izradi i koji će dati novi okvir za sustav poticanja investicija imajući u vidu sve pokazatelje održivosti. Poticanjem investicija omogućuje se uz ostalo i gospodarski razvoj i kvalitetan život i rad u turističkim destinacijama, stoga vjerujem kako će ovaj hotel otvoriti nove mogućnosti za Zadar i pridonijeti njegovom pozicioniraju kao destinaciji koja kvalitetom i ponudom zadovoljava sve potrebe suvremenih turista, rekla je Brnjac.


 


U prvom hrvatskom Hyatt Regency hotelu planirano je zapošljavanje do 140 ljudi. Dogus grupa i Hyatt namjeravaju angažirati domaće talente, s ciljem stvaranja tima koji je najbolje osposobljen za pružanje vrhunske razine usluge i profesionalnosti koje gosti očekuju.