povezane vijesti
ZAGREB – Tvrtka A1 Hrvatska u petak je izvijestila da dogovor s United Media Grupom o distribuciji N1 TV kanala nije postignut, te od 29. ožujka taj kanal neće više biti dostupan na njihovoj TV platformi.
Kažu da su bili spremni na duži period platiti znatno veću cijenu distribucije od tržišno opravdane, ali da United Media Group na to postavlja dodatni uvjet i zahtijeva tek šestomjesečni ugovor, unatoč uobičajenom trogodišnjem.
“A1 Hrvatska ne može prihvatiti ugovor na šest mjeseci jer to znači izbjegavanje stvarnog rješenja za nas i naše korisnike. Takav uvjet predstavlja manipulaciju tijekom poslovnih pregovora, koje United Media Grupa stavlja u funkciju svojih pregovora s ostalim operatorima koje trenutno vodi te ovu situaciju koristi za pritiske na državne institucije u svrhu promjene zakonodavnog okvira”, iznose iz tog telekoma.
Poručuju da su “i dalje otvoreni za razgovore i suradnju sa svim ponuđačima atraktivnog programskog sadržaja koji su voljni partnerski surađivati i čije je emitiranje u interesu korisnika”.
“I nakon što je United Media Group pokrenula medijsku kampanju pokušavajući manipulirati i vršiti pritisak na nas nazivajući komercijalne poslovne pregovore medijskom cenzurom, u dobroj smo vjeri i najboljem interesu naših korisnika do zadnjeg trenutka bili voljni nastaviti pregovarati, tražeći isključivo razumnu i poslovno održivu ponudu za distribuciju N1 kanala”, kažu iz A1.
Dodaju i da unatoč izjavama programskog direktora kako su spremni ponuditi distribuciju N1 bez naknade, ta opcija nikada nije službeno ponuđena tijekom pregovora.
Tvrtka United Media optužila je u petak telekom operatera A1 da obmanjuje svoje korisnike o razlozima micanja N1 televizije iz svoje ponude te ocijenila da A1 ne pregovara u dobroj vjeri.
“Pozivamo A1 da objavi službenu prepisku o pregovorima za emitiranje N1 televizije. Neka svojim korisnicima, gledateljima N1 televizije i cjelokupnoj javnosti otkrije svoje prave namjere. A one su, ne samo pokušaj da s tržišta eliminira najgledaniji kabelski kanal u svojoj ponudi, nego da ucjenom postavlja uvjete kojima je jedini cilj poslovno uništenje kanala N1”, kaže se u priopćenju United Medie.
Iz United Medie tvrde da “A1 nikada nije imao namjeru pregovarati” nego je “želio ultimativno nametnuti cijenu od 0,75 kuna za emitiranje news kanala koji proizvodi 13 sati programa uživo za svoje gledatelje u Hrvatskoj”.
Pozivaju korisnike da analiziraju račune koje plaćaju A1 i usporede taj račun s cijenom od 0,75 kuna, koju je, kako tvrde, “A1 ultimativno postavio kao ‘tržišnu’ cijenu za emitiranje kanala N1 u svojoj ponudi”.
Dodaju da je N1 pristao i na tu cijenu, štoviše da su spremni svoj program ustupati i besplatno i po cijeni od 0,75 kuna na određeni rok od šest mjeseci dok se ne promijeni Zakon o elektroničkim medijima ili ne raspiše natječaj za slobodne televizijske frekvencije.
A1 Hrvatska u petak je izvijestio da dogovor s United Media Grupom o distribuciji N1 TV kanala nije postignut, te od 29. ožujka taj kanal neće više biti dostupan na njihovoj TV platformi.
Kažu da su bili spremni na duži period platiti znatno veću cijenu distribucije od tržišno opravdane, ali da United Media Group na to postavlja dodatni uvjet i zahtijeva tek šestomjesečni ugovor, unatoč uobičajenom trogodišnjem.
“A1 Hrvatska ne može prihvatiti ugovor na šest mjeseci jer to znači izbjegavanje stvarnog rješenja za nas i naše korisnike. Takav uvjet predstavlja manipulaciju tijekom poslovnih pregovora, koje United Media Grupa stavlja u funkciju svojih pregovora s ostalim operatorima koje trenutno vodi te ovu situaciju koristi za pritiske na državne institucije u svrhu promjene zakonodavnog okvira”, iznose iz tog telekoma.
Poručuju da su “i dalje otvoreni za razgovore i suradnju sa svim ponuđačima atraktivnog programskog sadržaja koji su voljni partnerski surađivati i čije je emitiranje u interesu korisnika”.
Dodaju i da unatoč izjavama programskog direktora kako su spremni ponuditi distribuciju N1 bez naknade, ta opcija nikada nije službeno ponuđena tijekom pregovora.