Ilustracija / Foto Sergej Drechsler
Skretanje iz Veslarske u Ulicu Ivana Zajca nije pogodno za autobuse jer su prometne trake preuske, s autobusom moramo konstantno ići preko crte, odnosno u lijevu prometnu traku i time ugrožavamo ostale sudionike u prometu, upozorava Mavrić
povezane vijesti
RIJEKA Nakon nesreće na raskrižju Veslarske ulice i Ulice Ivana Zajca u kojoj je ozlijeđena pješakinja i u kojoj je sudjelovao Autotrolejev autobus broj 5, javio nam se Mateo Mavrić, povjerenik Sindikata vozača i prometnih radnika Autotroleja. Mavrić kaže da su iz Sindikata proteklih dana upozoravali poslodavca, Autotrolej, da nova prometna regulacija kroz centar Rijeke nije dobra za javni gradski prijevoz u nekoliko točaka.
– Prvo bih želio izraziti suosjećanje s kolegom kojem se dogodila ta prometna nesreća, a gospođi poželjeti čim brži oporavak. Međutim, na ovo što se danas dogodilo, upozoravali smo poslodavca zadnjih nekoliko dana. Skretanje iz Veslarske u Ulicu Ivana Zajca nije pogodno za autobuse jer su prometne trake preuske, s autobusom moramo konstantno ići preko crte, odnosno u lijevu prometnu traku i time ugrožavamo ostale sudionike u prometu. Gotovo je nemoguće autobusom normalno skrenuti iz Veslarske u Ulicu Ivana Zajca, radi se o skretanju pod kutem od 90 stupnjeva koje je pogotovo opasno. Također, specifično kod Veslarske ulice je što su faze zelenog svjetla jednake kao i za pješake koji prelaze preko Ulice Ivana Zajca, kaže Mavrić.
Dodaje kako je prijedlog Sindikata da svi prigradski autobusi koji voze na zapad izbjegavaju Veslarsku ulicu, odnosno da se ukine stajalište Fiumara te da autobusi s autobusnog terminala Delta skreću desno u Ulicu Slavka Cindrića i onda ravno u produžetku prema Rivi da se čim više izbjegavaju skretanja.
Kao još jedno sporno skretanje ističe iz Ulice Riva u Zadarsku ulicu, a onda iz Zadarske lijevo u Trpimirovu ulicu.
– Ondje je skretanje isto pod kutem od 90 stupnjeva. Javljaju mi danas kolege da imaju jako puno problema s vozačima osobnih automobila, koji ne shvaćaju da autobus radi skretanja mora prijeći u njihovu prometnu traku, kaže Mavrić.
Također, smatra da bi se dio lokalnih linija trebao preusmjeriti na “sjeverni koridor”, kako ne bi sve išle kroz grad.
– Da čim više smanjimo mogućnost nastanka prometne nesreće. Jer, ponavljam ova privremena prometna regulacija nije dobra za javni gradski prijevoz, zaključuje povjerenik Sindikata vozača i prometnih radnika Autotroleja Mateo Mavrić.