Tragedija na DC 404

O stanju trojice ozlijeđenih u nesreći na Pećinama oglasio se KBC Rijeka

Vladimir Mrvoš

Dr. Grgo Martinović / Snimio Vladimir MRVOŠ

Dr. Grgo Martinović / Snimio Vladimir MRVOŠ

Dežurni liječnik Grgo Martinović s riječkog Zavoda za ortopediju i traumatologiju rekao je da su sva tri pacijenta koja su zaprimljena nakon nesreće stabilno, ali daljnje prognoze o njihovom zdravstvenom stanju nije mogao komentirati



RIJEKA  Još jedna prometna na tragedija na Kvarneru. U crnoj bilanci prometnih nesreća koji su uzrokovali neodgovorni vozači i usmrtili druge nedužne sudionike u prometu, ostat će zabilježeno kako se u petak oko 21.40 sati na DC 404 u tunelu Pećine u Rijeci dogodila prometna nesreća u kojoj su smrtno stradala dva hrvatska državljana, a trojica su ozlijeđeni.


 


Ozlijeđenim osobama medicinska pomoć je pružena u KBC-u Rijeka i obojici vozača dijagnosticirane su teške ozljede, dok je 20-godišnji putnik iz osobnog vozila lakše ozlijeđen.




Dežurni liječnik Grgo Martinović sa Zavoda za ortopediju i traumatologiju KBC Rijeka u subotu ujutro rekao je da su sva tri pacijenta koja su zaprimljena nakon nesreće stabilno, ali daljnje prognoze o njihovom zdravstvenom stanju nije mogao komentirati.


Snimio Vladimir MRVOŠ


Samu prometnu nesreću zato su komentirali mnogi građani, koji su se zatekli na mjestu nesreće jer je za vrijeme provedbe očevida od 21.45 sati do 4 sata ujutro promet kroz tunel Pećine bio je obustavljen za sva vozila i odvijao se obilaznim pravcima.


Brza, neodgovorna i “divljačka vožnja”, najčešći je komentar građana, što smatraju da je glavni uzrok ovakvih prometnih nesreća sa tragičnim, smrtnim posljedicama. Policija uzaludno poziva sve vozače da prilagode vožnju uvjetima na cesti kako bi se izbjegle mogućnosti izazivanja prometnih nesreća, osobito ovakvih s najtežim posljedicama. Nažalost ni povećane kazne, ali ni smrtne posljedice nemaju nikakav učinak na pojedine vozače. Sama činjenica da su svi putnici iz Minija koji se nakon sudara zarotirao na kolniku, su ispala iz vozila, govori da možda nisu bili vezani. Jutro nakon nesreće napravili smo mali eksperiment i provozali smo se tom dionicom tunela brzinom od 60 km/h koliko je i ograničenje. Sva vozila koja su išla iza nas su nas pretekla i to brzinama koje su bile daleko više od propisane. U pravcu prema zaobilaznici idu dvije trake i kod skretanja za Tower centar nekada je postojala kutija s kamerama za snimanje prekoračenja brzine, ali ona više nije tamo postavljena. Isto tako problem je što u smjeru grada kroz tunel postoji samo jedna traka, ali to neodgovornim vozačima ne smeta da se preko dvije “pun crte” upuste u pretjecanje.


Iako je policija u svom izvješću navela da se “mini” kretao neprilagođenom brzinom i u nepreglednom zavoju je izgubio nadzor nad vozilom i prešao na lijevu stranu kolnika, čemu je možda uzrok i mokar kolnik, to još uvijek za mnoge neodgovorne vozače, a naročito recidiviste neće biti nikakva opomena da svoju vožnju prilagode uvjetima na cesti.