MINISTAR U RIJECI

Butković obišao čvor Škurinje. Dva velika rotora, promjera četrdesetak metara, bit će u prometu u svibnju 2025.

Orjana Antešić

Snimio Milan Đekić

Snimio Milan Đekić

Prošle godine realizirali smo čvor Trinajstići, a sada se, istovremeno uz Škurinje, radi i na čvoru Orehovica gdje radovi također napreduju dobro, kazao je Butković, a izvjestio je i da su Hrvatske autoceste u fazi odabira izvođača radova za čvora Matulji, čija će realizacija koštati oko 20 milijuna eura



RIJEKA – Radovi na gradilištu dva nova kružna raskrižja na Škurinjama trebali bi biti okončani u svibnju iduće godine, taman prije početka operativnog rada novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway i nove turističke sezone,  rečeno je u sklopu posjeta resornog ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića ovom gradilištu.



Gradnjom dva nova velika rotora, svaki promjera četrdesetak metara, podsjetimo,  trajno će se riješiti problem skretanja prema cesti D403 i kontejnerskom terminalu iz smjera Zagreba, kao i skretanja s terminala prema Istri, Sloveniji i Italiji dok će križno raskržje  na spoju s Osječkom ulicom zasigurno pridonijeti poboljšanju i protočnosti prometa u satima vršnog opterećenja, kako iz čvora Škurinje prema zapadnim dijelovima grada, tako i iz centra prema Novom naselju na Škurinjama i Drenovi i obrnuto. Investitor ovog projekta, vrijednog blizu 2,4 milijuna eura su Hrvatske ceste, izvođač radova slovenska tvrtka CPK iz Kopra dok nadzor obavlja Institut IGH.





– Nakon što se završena gradnja ceste D403, jedne od najvećih infrastrukturnih projekata u novije vrijeme, morali smo krenuti u rekonstrukciju postojećeg čvora Škurinje kako bi osigurali veću razinu sigurnosti i protočnosti odvijanja prometa. Projekt je kompleksan, ali koliko sam danas čuo, radovi napreduju jako dobro, kazao je ministar Butković, podsjećajući da je u tijeku još nekoliko projekata koji su u funkciji prometnog rasterećenja i bolje funkcionalnosti prometovanja na riječkom području. Pojednostavljeno, radi se na osiguranju više “ulaza” i povezivanja grada sa riječkom zaobilaznicom.



– Prošle godine realizirali smo čvor Trinajstići, a sada se, istovremeno uz Škurinje, radi i na čvoru Orehovica gdje radovi također napreduju dobro, kazao je Butković, a izvjestio je i da su u sklopu nedavnog otvorenja druge cijevi tunela Učka i projekta kompletnog završetka Istarskog ipsilona, Hrvatske autoceste trenutno u fazi odabira izvođača radova za čvora Matulji, čija će realizacija koštati oko 20 milijuna eura.