Foto: Bojan BOGDANIĆ
Pete Radovich, višestruki producent Super Bowla i kreativni direktor CBS Sports, pridružio se kao poseban gost.
povezane vijesti
U Zadru je završio Sunset Sports Media Festivala na kojem se u tri dana razgovaralo o najnovijim svjetskim trendovima u sportskoj i medijskoj industriji gdje su sportski velikani i svjetski stručnjaci, razmijenili svoja mišljenja i iskustva o onome što je aktualno.
Na samom kraju Festivala gostovale su najveće zvijezde bivši NFL prvak Julian Edelman, bivši vratar Peter Schmeichel i kreativni direktor na CBS-u i utemeljitelj festivala Pete Radovich na panelu “FOOTBALL vs FUTBOL / The Battle for Billions”.
Još od svojih davnih početaka nogomet je svojom prisutnošću dominirao sportskim svijetom, ali usprkos globalnoj popularnosti postoji nepokoreni teritorij u kojem nije uspio preuzeti primat – Sjedinjene Američke Države. Što se točno skriva iza moćne mašinerije zvane0 NFL i američki nogomet, te koji su ključni detalji koji čine razliku dok se ova dva suprotstavljena svijeta bore za pažnju gledatelja na stadionima i pred malim ekranima ispričali su MVP-a Super Bowla Edelman s jedne, te europska nogometna ikona Petera Schmeichela s druge.
Pete Radovich, višestruki producent Super Bowla i kreativni direktor CBS Sports, pridružio se kao poseban gost na ovom interkontinentalnom panelu kojeg je moderirala nagrađivana CBS-ova voditeljica Kate Abdo.
Što se tiče “tajnog umaka” NFL-a koji ga čini tako popularnim u Sjedinjenim Državama, Radovich kaže da je to pristup.
“Ne postoji sport u Europi, pogotovo nogomet, gdje imate toliko pristupa i možete ući u svlačionicu i na teren kao u NFL-u. I europski nogomet mora prilagoditi tu kulturu ako se želi povezati sa svojim navijačima kao što to čini NFL“, kazao je američki Hrvat.
Uslijedio je panel a kojem su sudjelovali Debola Adebanjo iz BBC Sport Africa, Ivona Hemen, voditeljica RTL-a i Marco Messina, analitičar Serie A za CBS Sports pod voditeljskom palicom Cindy Marine. Digitalno doba zauvijek je promijenilo način na koji obožavatelji konzumiraju sportske sadržaje, a YouTube i društvene mreže omogućile su platformu novoj generaciji stvaratelja sadržaja da dobiju svojih pet minuta slave. O svojim netipičnim putevima koji su ih vodili do uspjeha na sportskoj medijskoj sceni govorili su sudionici ovog panela.
Niti jedan sport ne donosi milijunske prihode kao boks, a nitko to ne radi bolje od Stephena Espinoze, predsjednika Showtime Sportsa. Čovjek koji stoji iza dvije najveće borbe za zaradu u povijesti – „Mayweather – Pacquiao“ i „Mayweather – McGregor“. Espinoza je na predavanju podijelio tajne svoje revolucionarne karijere, kao i pogled u budućnost borilačkih sportova i uspon njegove najnovije boksačke zvijezde: YouTube senzacije, Jakea Paula.
“Neuspjeh daje ljudima puno slobode. Ako pogriješite, možete pasti s litice od 300 metara, a možete pasti i s tri metra. Morate riskirati“, kazao je Espinoza, čovjek koji je sklopio ugovor s Floydom Mayweatherom za posao vrijedan 300 milijuna dolara, preuzevši ga od HBO-a i učinio Showtime mrežom broj jedan u boksu.