povezane vijesti
ROVINJ – Je li Rijeka konačno pronašla formulu putem koje će zakoračiti u svijet ozbiljnog turizma, je li konačno u gradu na Rječini prihvaćeno kako turizam nije nešto što se događa samo od sebe već vrlo ozbiljna, duboko studiozno osmišljena investicija koja u gradskom proračunu traži nemala sredstva kako bi bila uspješna? Odgovore od kojih u dobroj mjeri ovisi budućnost Rijeke, zaustavljanje jedne od najvećih hrvatskih urbanih depopulacija te vraćanje metropole Kvarnera u vode ispunjene optimizmom, a ne današnjom depresijom pokušat će na drugom danu 16. Weekend Media Festivala koji se tradicionalno održava u Rovinju dati gradonačelnik Rijeke Marko Filipović, direktor TZG Rijeke Petar Škarpa kao i jedan od najboljih chefvova Hrvatske Deni Srdoč koji je, upravo u prilog temi o oblikovanju specifičnog turizma, nedavno u središtu Rijeke otvorio zanimljivi restoran. Panel je planiran za 15 sati, moderatorica je Nevena Rendeli tako da će se istom prigodom najaviti i drugo izdanje Women’s Weekenda koje se lani s velikim uspjehom održao u Rijeci. Naziv panela je Svi mi pričaju o Rijeci – nova Rije(č)ka perspektiva.
Sam WMF je uzbudljivim partijem otvoren još u četvrtak, dok je nizom panela i predavanja u ispunjenim dvoranama stare rovinjske Tvornice duhana privukao silnu pažnju velikog broja posjetitelja iz Hrvatske i susjednih zemalja. Generalni pokrovitelj regionalnog festivala industrije komunikacije, medija i poslovanja je Adris grupa, a ove je godine okupio 200-injak panelista i predavača, vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka. Rovinj je tako ponovno postao centar networkinga, najnovijih trendova i odlične zabave za koju je zaslužna zanimljiva DJ postava: Greg Willson, Ian Pooley i Antonio Zuza Petak,
– Ni nakon 16 godina nije mi dosadilo vidjeti nasmijane sudionike Weekend Media Festivala. Ovaj Weekend posvetili smo temi promjena koje pokreće AI, a ujedno služi i kao premijera našeg HR.Weekenda. Želim svima toplu dobrodošlicu na najbolji program Weekenda dosad, izjavio je Tomo Ricov, direktor programa Weekenda fok je njegov direktor Boris Kovaček najavio je niz vrhunskih predavača, odlične panele i još bolju zabavu koja je zagarantirana u staroj Adrisovoj Tvornici duhana.
Na panelu otvorenja “TV survival kit” voditeljica i kreativna producentica RTL-a Antonija Blaće, voditelj i producent HRT-a Joško Lokas i voditeljica Nove TV Mia Kovačić, uz moderatora Petra Štefanića, zaključili su kako je televizija i dalje nezamjenjiva te uživa visok kredibilitet, što potvrđuje i činjenica da je ona prvi medij kojem se obraćamo u kriznim situacijama.
Bilo je riječ i o kulturi i to na panelu “Pošto kila kulture?” koji je odgovorio na pitanja može li trap zamšijeniti klasičnu glazbu te kako kulturu u Hrvatskoj i regiji pretvoriti u izvozni proizvod. Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Ive Hraste-Sočo, intendantica HNK u Zagrebu, Matej Meštrović, jedini hrvatski pijanist i kompozitor koji je imao svjetsku praizvedbu u Carnegie Hallu, Vesna Karuza Podgorelec, urednica HRT-a i moderator prof. dr. sc. Božo Skoko zaključili su da je važno čuvati kulturni identitet i tradiciju, ali istovremeno moramo razvijati kulturnu industriju koja može privući međunarodnu pažnju.
Petak je zaključio karizmatični Korado Korlević, učitelj i astronom, predavanjem Deus Machina, dok će subota, uz još dvadesetak panela i predavanja, pokušati odgovoriti na pitanje imaju li Rijeka i turizam skladnu budućnost.