povezane vijesti
United Media, vodeća medijska tvrtka u jugoistočnoj Europi, u suradnji s Novom TV, bila je domaćin polufinalnog kruga žiriranja prestižne ‘Međunarodne nagrade Emmy®’.
Ovo je treća godina zaredom da United Media, koja je dio vodeće telekomunikacijske i medijske kompanije United Group, organizira ovaj prestižni događaj. Događaj se održao u Puli za vrijeme Pulskog filmskog festivala, ističući snagu Hrvatske u domaćoj i međunarodnoj TV produkciji.
Brojni profesionalci iz svijeta televizije, produkcije i kreativne industrije okupili su se ovom prigodom. Među članovima ovogodišnjeg žirija bili su Agapi Kefalogianni, direktorica kanala Novacinema u okviru Nove u Grčkoj, Zrinka Jankov, glavna urednica Nove TV, kao i glumci brojnih serijskih i filmskih uspješnica Momčilo Otašević, Slavko Sobin, Almir Kurt i Ivana Roščić. Glumačku izvedbu ocjenjivali su i iskusni poznati redatelji Daniel Kušan i Josip Žuvan, producentica Ivana Vasilina te glumica, redateljica i producentica Nikki Bohm. Kao članica žirija polufinalnog ocjenjivanja kategorije ”Najbolji glumac” pristupila je i direktorica prodaje originalnog sadržaja United Medije Tatjana Pavlović, ujedno i članica Međunarodne akademije televizijske umjetnosti i znanosti.
Finalisti u svih 16 kategorija bit će izabrani u rujnu, a pobjednici 52. Međunarodne nagrade Emmy® bit će objavljeni 25. studenog u New Yorku.
Polufinalni krug ocjenjivanja bio je popraćen glamuroznim gala događajem koji je vodila zvijezda Nove TV Mia Kovačić. Na En Blanc gala zabavi u pulskom Kaštelu okupili su se profesionalci iz svijeta televizije i kreativne industrije, predstavnici Grada Pule i Pula Film Festivala, slaveći izvrsnost Hrvatske kao destinacije za domaću i međunarodnu produkciju.
Victoriya Boklag, izvršna direktorica United Grupe: “United Grupa je ponosna što je dio kreativne zajednice i što večeras ovdje imamo priliku slaviti izvanredna postignuća u TV produkciji. Naša medijska podružnica United Media proizvela je više od 40 serija koje snažno rezoniraju s našom publikom i šire. Naše produkcije, adaptirane i prodane u više od 60 zemalja, pokazuju da su visokokvalitetno pisanje i pripovijedanje ono što čini ovaj sadržaj relevantnim. Nastavit ćemo raditi s najboljima u kreativnoj industriji kako bismo nastavili inspirirati.”
Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media: “Jugoistočna Europa postala je važan kreativni centar za pričanje angažiranih priča. United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja godišnje, dosežući tržište od 40 milijuna ljudi na više od 50 televizijskih kanala. Postali smo preferirani partner za TV produkcije u regiji i nastavit ćemo ulagati u domaći kvalitetan sadržaj.”