Probili granicu

Superbowl najgledaniji sadržaj u povijesti televizije u SAD-u, za FIFA-u to bi bile slabe brojke

Portal Novi list, Hina

Foto Reuters

Foto Reuters

Ukupno 120 milijuna gledatelja koji su gledali utakmicu na CBS-u rekord je jedne televizije



Pobjeda Kansas City Chiefsa u produžetku nad San Francisco 49ersima u Super Bowlu u nedjelju bila je najgledaniji televizijski program u povijesti SAD-a, prema preliminarnim podacima koje su u ponedjeljak objavili Nielsen i CBS.


Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 milijuna gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 milijuna tijekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa.


CBS je dodao da je 202,4 milijuna ljudi gledalo barem dio utakmice, čime je oboren rekord od 184 milijuna, također postavljen na prošlom Super Bowlu.




Brojke od ponedjeljka jasno su pokazale da je utakmica bila pravi hit za CBS i NFL.


Ukupno 120 milijuna gledatelja koji su gledali utakmicu na CBS-u rekord je jedne televizije.


Spomenutih 123,4 milijuna gledatelja uključuje korisnike prijenosa na Nickelodeonu, Univisionu, platformama Paramount+, NFL+ itd.


Za usporedbu, finale Svjetskog prvenstva 2018. između Francuske i Hrvatske, prema podacima FIFA-e, doseglo je prosječnu publiku uživo od 517 milijuna gledatelja, s više od 1,1 milijardu ljudi koji su gledali tijekom 90 minuta.

Prema preliminarnim podacima, finale između Argentine i Francuske u Katru 2022. doseglo je gotovo 1,5 milijardi ljudi, dok prosječna gledanost uživo spektakularne pobjede Argentine tek treba biti utvrđena.