Foto: MISLAV ŽABAROVIĆ
Majstori električne gitare jednako dobro barataju i akustičnim instrumentima pa tako pjesmom »Take it easy« slušatelje vode tišim, ali ponovo uzbudljivim putem.
povezane vijesti
Nakon prvog singla »Lenny Bonham« i pratećeg spota u stilu akcijskih filmova te čak pet nominacija za nagradu Porin, trio 9OF3 (Ivan Pešut – Bruno Kovačić – Miroslav Lesić) novim singlom pokazuju svoju »nježnu« stranu. Majstori električne gitare jednako dobro barataju i akustičnim instrumentima pa tako pjesmom »Take it easy« slušatelje vode tišim, ali ponovo uzbudljivim putem.
Posebnost pratećeg videospota su tri poznate lokacije koje su mnogim generacijama sinonim za koncertna događanja: KD Vatroslava Lisinskiog, Tvornica kulture te HRT-ov studio Zvonimir Bajsić. Glazba ponovo odzvanja tim velikim prostorima, glazbenici sviraju, sve je naizgled isto, samo publike nema.
Spot koji potpisuje kreativni duo Artem Dushkin i Mateo Jurčić iz Lumiere Productions, dočarava trenutak ili razdoblje kad se ljudi nisu mogli okupiti da zajednički uživaju u glazbi, kada glazbenici nisu mogli razmijenti energiju s publikom ispred sebe, kada majstori tona i svjetla nisu mogli uživo pokazati koliko su važni za glazbeni doživljaj.
»Cilj spota bio je prikazati prostore koji su domovi kulture i izvodilačke glazbene umjetnosti kako izgledaju prazno, bez ljudi i orkestara te podsjetiti ljude da je glazbu potrebno njegovati, stvarati i izvoditi bez obzira na okolnosti i pokazati kolika nam je želja da se ubrzo opet nađemo s publikom u tim istim kućama glazbe. Odvojeni smo, svatko u svome prostoru, sam, ali uz stvarne osjećaje i sjećanja«, rekli su 9OF3.