Hit naslov

Serija o kojoj svi pričaju pogledana 126 milijuna puta u svega jedanaest dana

Hina

Foto: Netflix

Foto: Netflix

Netflix je izvijestio o 58,2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja



U prvih nekoliko dana nove godine milijuni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije “Squid Game”, a Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.


Netflix je izvijestio o 58,2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126,2 milijuna puta u samo 11 dana.


Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija.




Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.


Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je objasnio svoj globalni uspjeh za dpa na način da je to “priča s kojom se ljudi mogu identificirati – bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost”.


Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. prosinca. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.


Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021. ukupno 265 milijuna puta u prvih 90 dana – više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.