Foto: Wikimedia Commons
The Cure nisu izdali dugosvirajuće studijsko djelo punih 16 godina, od albuma „4:13 Dream“. Nije im se žurilo jer su kroz godine samo bildali svoju poziciju velike koncertne atrakcije
povezane vijesti
Veliko uzbuđenje fanova predanih goth skupini The Cure, čijoj neprolaznoj popularnosti u korist govori i činjenica da su prije nešto manje od dvije godine dupkom napunili i zagrebačku Arenu, izazvale su svježe promjene na njihovim profilima društvenih mreža i njihovoj web stranici.
Gotovo jednoglasno novi fontovi u nazivu benda i novi vizuali, shvaćeni su kao priprema za skorašnje objavljivanje najave novog, dugočekivanog albuma. The Cure nisu izdali dugosvirajuće studijsko djelo punih 16 godina, od albuma „4:13 Dream“. Nije im se žurilo jer su kroz godine samo bildali svoju poziciju velike koncertne atrakcije. I bez novih albuma, The Cure bilježe sve bolje koncertne rezultate. Recimo, prošlogodišnja američka turneja bila je po broju prodanih ulaznica, a posebno po prihodu za njih najuspješnija ikad. Pridali su impozantnih 547 tisuća ulaznica za 35 koncerata i uprihodili 37,5 milijuna dolara.
Obrisi novog albuma naziru se već neko vrijeme, bend na turnejama već dvije dogine svira nove stvari, „And Nothing Is Forever“, „I Can Never Say Goodbye“, „Alone“ i „Endsong“ koje bi se morale naći na albumu koji dugo već ima i naziv „Songs Of A Lost World“. Još prije dvije godine Robert Smith je obznanio da The Cure rade simultano rade na dva nova albuma, jedan kojeg je označio kao teški „crnjak“ i drugi nešto veselijih tonova. „Problem je u tome što smo završili drugi, a prvi je još u procesu“ – govorio je tada Smith. Stvari su očito odgađane i zbog gustog rasporeda prošlogodišnjih turneja.
Lako je moguće da je sad u potpunosti sve zgotovljeno i da se samo čeka datum objave. Uzbuđenje fanova bi moglo biti utemeljeno, jučerašnji „makeover“ na društvenim mrežama i web stranici logičan je potez pred objavu velikih događaja za jedan veliki bend.