Foto: YouTube Screenshot
Spot epske dužine od 9 minuta snimljen je 1992. godine za tada velik budžet od milijun i pol dolara, uz pjevača Axl Rosea glumi tadašnja mu djevojka, super-model Stephanie Seymour
povezane vijesti
Kad je 2018. godine balada „November Rain“ slavnih metalaca Guns N’ Roses prešla milijardu pregleda na YouTubeu bila je najstarija stvar kojoj je to pošlo za rukom. Pet godina kasnije ta se brojka udvostručila, prešla 2 milijarde i to je prvi spot iz 90-ih koji se može pohvaliti prelaskom ove granice, kao i najgledaniji hard/heavy rock spot uopće ispred pjesme „Numb“ Linkin Parka koji se drži na nešto manje od 2 milijarde pregleda.
Spot epske dužine od 9 minuta snimljen je 1992. godine za tada velik budžet od milijun i pol dolara i u njemu glavnu ulogu u priči koja se od svadbe pretvara u pogreb, uz pjevača Axl Rosea glumi tadašnja mu djevojka, super-model Stephanie Seymour.
Inače, iako je riječ o najgledanijem video nekog hard/heavy benda „November Rain“ je daleko od najgledanijih glazbenih spotova na YouTubeu. Na vrhu vlada neka druga glazba, kolo vodi i dalje Luis Fonsi sa svojim „Despacitom“ koji je prebacio nestvarnih 8 milijardi pregleda, a slijede „Shape Of You“ (Ed Sheeran) i „See You Again“ (Wiz Khalifa) s 5,91, odnosno 5,78 milijardi pregleda.