
Foto: Reuters
U spotu očito upućenom alternativnoj glazbenoj publici se osim pjesme Beastie Boysa mogu čuti The Stooges, The Breeders i Pixies
povezane vijesti
- Američka pošta prestala zaprimati pakete iz Kine na osnovu Trumpove odluke o carinama. Slijedi kaos
- Kanađani uzvraćaju udarac; Premijer Ontarija najavio raskid ugovora s Muskovom satelitsko-internetskom tvrtkom Starlink
- Unatoč Trumpovoj izvršnoj uredbi da TikTok ostane dostupan, aplikacija se i dalje ne može preuzeti na Apple Storeu i Google Playu
Beastie Boys su kroz karijeru iznimno rijetko dopuštali da se njihova glazba koristi u reklamama bilo koje vrste. Dapače, u oporuci člana Adama Yaucha koji je preminuo 2012. godine od raka stoji izričito da zabranjuje uporabu glazbe benda u službi komercijalnog oglašavanja. Pa ipak, čini se da je preostali dio trojca koji je prestao funkcionirati Yauchovom smrću, odlučio napraviti iznimku.
Njihov hit „Sabotage“ pozadina je u novom predizbornom spotu demokratskog kandidata za predsjednika SAD Joe Bidena. Podrška Bidenu u pozadini je aktualne sudbine kultnog kluba „Blind Pig“ u Ann Arbouru, Michigan, koji je nakon 50 godina rada i guste koncertne aktivnosti ostao prazan zbog pandemije koronavirusa. Vlasnik kluba u praznom lokalu ističe da je odgovor predsjednika Trumpa na teške izazove s kojima se susreće glazbena industrija u globalu i mali klubovi i mali bendovi posebice, bio nikakav, da su prepušteni propasti i da jedini izlaz vidi u promjeni vlasti. Spot se pojavio jučer u TV programima koji prenose utakmice NFL lige američkog nogometa i očito je po izboru kluba i pjesama usmjeren ka alternativnoj glazbi sklonoj publici.
U spotu se osim pjesme Beastie Boysa mogu čuti The Stooges (i sami potječu iz Ann Arboura), The Breeders i Pixies.