SNIMIO SERGEJ DRECHSLER
Dodatno se i objašnjava da se reprizno emitiranje označava grafičkom oznakom slovom "R" u gornjem lijevom ili desnom kutu ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.
povezane vijesti
- HRT ima sve manje pretplatnika. Traži se novi model financiranja javne televizije, opcija je nekoliko
- Zanemarivanje darovite djece negativno utječe na cijelo društvo. Miču li se konačno stvari s mjesta?
- Preminuo voditelj i glumac Ljubo Jelčić, jedna od najpopularnijih televizijskih osoba 70-ih godina
ZAGREB – Pravilnik prema kojem se televizijski nakladnici obvezuju da reprizne emisije u programu označavaju slovom “R” u kutu ekrana te kada trebaju istaknuti oznaku “SNIMKA” i “ARHIVA”, stupit će na snagu 25. ožujka, izvijestili su iz Vijeća za elektroničke medije (VEM).
“Reprize audiovizualnog programa koji u sebi sadrže elemente interakcije s gledateljima i/ili poziv gledateljima na akciju, ili ih na drugi način mogu dovesti u zabunu u pogledu vremena izvornog emitiranja – reality show i druga natjecanja s pozivom na glasovanje, interaktivni kvizovi, sudjelovanje gledatelja telefonskim putem ili putem društvenih mreža, rasprava o političkim i/ili društvenim temama i slično – uvijek se označavaju kao repriza”, ističe se u novom pravilniku.
Pravilnik je, nakon javne rasprave, usvojenom prošloga tjedna.
Dodatno se i objašnjava da se reprizno emitiranje označava grafičkom oznakom slovom “R” u gornjem lijevom ili desnom kutu ekrana, primjerene veličine, bez efekata transparentnosti ili sjenčanja.
S druge strane, na isti način oznakom “ARHIVA” obveznom se trebaju označiti audiovizualni sadržaji čiji se dijelovi ponovno objavljuju kao dio novih emisija, a mogu se povezati s aktualnim događanjima ili ilustriraju neki aktualni događaj i to tijekom cjelokupnog trajanja tog dijela emisije ili priloga.
Snimka sportskog događaja koja se emitira kao odgođeni premijerni prijenos izjednačena je sa premijernim prikazivanjem, a označava se riječju “SNIMKA”, ističe se u pravilniku VEM-a. Dodaje se i kako najave i raspored programa na teletekstu, elektroničkim programskom vodiču, internetu i u drugim oblicima komuniciranja za serijski program obavezno mora sadržavati redni broj epizode i sezonu serije, ali i da se ponovno objavljivanje individualnih glazbenih spotova odnosno pjesama ne smatra reprizom.