Foto: Instagram @mimiermakeup
Snimila je video u kojem je odradila promociju na neprikladan način, a potom se javno ispričala
povezane vijesti
Mirta Miler, poznatija i kao mimiermakeup, vrlo je popularna na društvenim mrežama, a osobito na TikToku, gdje broji čak 18 milijuna pratitelja. Zbog velike publike često surađuje sa poznatim firmama, a ovog se puta zbog suradnje s filmskom kompanijom Warner Bros našla na meti brojnih kritika.
Naime, Mirtin je zadatak bio napraviti promocijski video za film The Color Purple, a video je bio koncipiran tako što je ona ukratko ispričala o čemu je film, te pritom farbala plavu periku u ljubičastu boju, tvrdeći da ju je film ”inspirirao” da to napravi.
Iako na prvu ne zvuči problematično, mnogi su problem vidjeli u tome što je u pitanju film koji se bavi vrlo kompleksnim pitanjima, te otvoreno govori osjetljivoj temi teškog života crnaca u Americi i rasnoj potlačenosti. Zbog ovoga su njeni pratitelji vidjeli nekoliko problema u načinu na koji je Mirta odlučila odraditi ovu suradnju.
Prvenstveno, zasmetalo ih je što se nije dodatno informirala o filmu, već je tu složenu tematiku svela na ‘bojanje kose u ljubičasto’, te samu radnju opisala dosta površno, time u potpunosti promašivši suštinu samog filma i njegove poruke. Osim toga, mnogi su kritizirali što se u videu uopće nije dotakla stvarne teme filma, te što očigledno film nije ni pogledala, ili barem saznala o čemu je zapravo. Naposljetku, mnogi su se zapitali i zašto film koji govori o problemima crnačke populacije uopće promovira bjelkinja.
Većina je komentara ovaj Mirtin propust smatrala neodgovornim i neprofesionalnim, dok su neki čak išli toliko daleko da ga nazovu rasizmom.
S obzirom na burne reakcije, Mirta je odlučila obrisati svoj prvotni sponzorirani video, a potom je objavila i javnu ispriku.
@mimiermakeup♬ original sound – Mirta Miler
,,Htjela bih se osvrnuti na sponzorirani video koji sam napravila za film. Ne snimam ovo kako bih opravdala svoju glupost i neprofesionalizam. Ovdje sam da preuzmem odgovornost za sadržaj koji postavljam na svojoj platformi. Kao kreator sadržaja, nisam obavila svoj posao. A moj posao je educirati se o tome što objavljujem, posebno kad se radi o sponzoriranom sadržaju“, priznala je Mirta, te dodala: „Ispričavam se direktno crnačkoj populaciji jer sam se oglušila i bila sam bezosjećajna. Mogu se zahvaliti svima koji su mi ukazali da sam odgovorna i objasnili mi. Nisam osoba koja skriva stvari pod tepih. Nisam i neću prihvatiti kompenzaciju za taj sadržaj.”
Mnogi su se u komentarima složili da se, iako je ovaj propust bio dosta neprofesionalan, barem isprika čini iskrenom. Neki su se, pak, osvrnuli na to da se Warner Bros kao kompanija treba ispričati za cijelu situaciju, s obzirom na to da su oni ti koji su smislili kampanju i odabrali influencere za promociju.