Nakon toga, javila se i jedna učiteljica
povezane vijesti
Glazbenica Martina Tomčić Moskaljov, mnogima poznata kao ‘oštra’ sutkinja Super talenta, na svojem je Instagramu iskazala revolt prema hrvatskom školstvu.
Na storyju, navela je bez zadrške sve probleme i stvari koje smatra lošim:
“Cjelodnevna nastava? Zbilja?
Od svih problema u školskom sustavu Republike Hrvatske, ‘zatvaranje’ djece u škole, uskraćivanje kretanja, hranjenje nekvalitetnim obrocima, nasilno prekidanje glazbene/sportske karijere, dodavanje novih predmeta i još veća količina suhoparnih podataka koje treba učiti napamet su doista nužnost i rješenje?”.
“Jer djeca nam imaju visoko razvijenu empatiju, u školama ih se potiče na razmišljanje, propitkivanje i zaključivanje, vole učenje, uz svoje glavice svakodnevno razvijaju svoja tijela kroz kretanje na otvorenom zraku, dolaze kući rasterećeni i uz savršeno savladano gradivo bez potrebe za instrukcijama… i tako…
Možda najbolje da nam otvore obavezne internate i da djecu dobijemo preko vikenda u obiteljska gnijezda. Naravno, pod uvjetom da su bila dobra u školi i zaslužila vikend s mamom i tatom”, napisala je.
Nakon toga, prema idućem javljaju, uslijedila je gomila pozitivnih reakcija, te je jednu poruku u cijelosti podijelila:
“Ne sjećam se da je ikada neka moja objava imala toliko pozitivnih reakcija! Hvala vam na svakoj poruci podrške, ali posebno me dirnula poruka Rebekine učiteljice u 4. razredu i učvrstila u stavu da je naša obaveza zauzeti se i zaštititi našu djecu. Kao da nisu dovoljno propatili i izvukli (naj)deblji kraj u koroni pa ‘ajmo još jednom po njihovim leđima”, napisala je i pokazala poruku učiteljice.
“Martina, hvala na ovome. Svi smo željni kvalitetnih promjena, i ja sam prva spremna i više raditi. Ali ako nam ostane isti sadržaji i metode rada, nismo ništa napravili. Djecu treba motivirati i ‘zaljubiti’ u učenje. Kod njih treba postići onaj wow efekt kao kod plesa, sviranja, sporta. Mislim da je to moguće, ali ne na ovaj način.
Uzalud nam sve promjene, ako ne mijenjamo svoj pristup djeci i metode. Duljim boravkom u školi nećemo im sigurno uliti znanje u glavu. Da su barem nas učitelje pitali za mišljenje. Ovo nije u potpunosti loša ideja, ali roditeljima i djeci treba dai mogućnost izbora”, napisala joj je dotična učiteljica.