NEVJEROJATNE BROJKE

„Mama ŠČ“ ima više od 1,6 milijuna pregleda na YT-u: Riječani na 1. mjestu u anketi stranice specijalizirane za Eurosong

P. N.

SNIMIO: VEDRAN KARUZA

SNIMIO: VEDRAN KARUZA

O iznimnom zanimanju za ovaj HRT-ov spektakl također govori i podatak o visokom udjelu u gledanosti (SHR) od 42 posto



ZAGREB – Izravan prijenos Dore, izbora hrvatske pjesme za Pjesmu Eurovizije 2023. u subotu navečer iz Opatije na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama toga dana kojeg je gledalo 23,37 posto opće populacije (AMR).


 


O iznimnom zanimanju za ovaj HRT-ov spektakl također govori i podatak o visokom udjelu u gledanosti (SHR) od 42 posto, nešto manje od polovice svih onih koji su o tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.




 


Osim linearnih medija, Dora se pratila i putem društvenih mreža, pa je tako na HRT-ovom YouTube kanalu posvećenom Dori u ponedjeljak poslijepodne ukupno bilo više od 1,6 milijuna pregleda pobjedničke pjesme „Mama ŠČ“ grupe Let 3.


 


Hrvatska radiotelevizija angažirala je velike produkcijske kapacitete kako bi subotnji spektakl iz Opatije bio na visokoj razini, uključujući vrhunsku rasvjetu, LED ekrane, proširenu stvarnost te velik broj kamera.


Među gotovo 6.000 komentara mnogi su na engleskom jeziku.


Let 3, čini se, očekuje i sve veća popularnost izvan granica Hrvatske.


Eurosong se bliži, a sve više država odabralo je svojeg predstavnika za veliko natjecanje. Ovih dana je na stranici Wiwibloggs.com osvanula anketa o najboljim pjesmama koje su dosad izašle.


Stranica je specijalizirana za Eurosong i događaje vezane uz natjecanje.


Na prvom mjestu, vjerovali ili ne, trenutno je Let 3 i to jako uvjerljivo s gotovo 30 posto glasova u anketi.