Universal Music Group i LEGO Group

L.L.A.M.A Novo zaigrano glazbeno ime na svjetskoj sceni

Ivana Kocijan

Foto: UNIVERSAL MUSIC

Foto: UNIVERSAL MUSIC

DJ L.L.A.M.A predstavlja prvu LEGO minifiguru za koju se može reći da je »potpisala diskografski ugovor



Universal Music Group i LEGO Group udružili su snage kako bi svijetu predstavili novo zaigrano glazbeno ime – L.L.A.M.A i njegov debitantski singl »Shake«, u kojem mu se pridružuju Grammyjem nagrađeni NE-YO te španjolska glazbenica Carmen DeLeon.


DJ L.L.A.M.A predstavlja prvu LEGO minifiguru za koju se može reći da je »potpisala diskografski ugovor«, dok L.L.A.M.A predstavlja njegovu ljudsku inačicu. Riječ je o DJ-u i producentu iz Los Angelesa, latinoameričkih korijena čije je ime akronim za »Love, Laughter, And Music Always«. Njegov debitantski singl »Shake« produkcijski potpisuje BTS-ov »hitmaker« David Stewart, koji je s Grammyjem nagrađenim Ryanom Tedderom ujedno i autor teksta.


– Upoznao sam Ryana na jednom partyju. Nekoliko dana kasnije našli smo se u studiju i jednostavno kliknuli, a u svega nekoliko sati zajedničkog rada nastala je pjesma »Shake«, otkrio je L.L.A.M.A.




Za vokalnu dionicu ovog singla zaslužni su NE-YO, dobro poznato ime globalne glazbene scene, te Carmen DeLeon, mlada španjolska glazbenica venezuelanskih korijena koja je širu javnost osvojila singlom »Juegas«.


– L.L.A.M.A je glazbeno ime koje trenutačno trebamo; svojom glazbom stvara pozitivnu i zaigranu atmosferu, a to je, vjerujem, svima potrebno s obzirom na godinu iza nas, stoga sam sretan što sam dio ove priče, otkrio je NE-YO, dok je Carmen DeLeon dodala:


– Moj se život temelji na kreativnosti i sanjarenju, a suradnja s LEGO Groupom jest ispunjenje toga! Nadam se da će ova pjesma i zabavan videospot inspirirati djecu da slijede svoje snove i da uvijek razmišljaju izvan standardnih okvira.


L.L.A.M.A je ujedno i prvo glazbeno ime koje novu pjesmu predstavlja putem aplikacije LEGO VIDIYO, nove inovativne audio-videoplatforme za djecu kroz koju se želi poticati i podržati njihova kreativnost te zainteresiranost prema glazbi.


Putem aplikacije djeca mogu režirati, producirati te u sigurnom okruženju dijeliti vlastite videospotove, koristeći se bogatom glazbenom kolekcijom, uključujući i hit-singlove iz kataloga Universal Music Group.