#influenceri

Urnebesno: Nakon što su odbili “influencericu” za besplatan obrok, u svemu se okušao i Dean Kotiga

S.M.

Foto: Instagram

Foto: Instagram

Saga s Doris Stanković se nastavlja, a Dean Kotiga se uključio u "obranu influencera" urnebesnim objavama



Doris Stanković, samoprozvana influencerica i u nekim medijima – “tiktokerica”, ovih je dana predmet ismijavanja na društvenim mrežama. Razlog tome je njezina poruka porečkom restoranu u kojoj im predlaže “suradnju”.


Upitala je restoran za “kompenzaciju” na način da joj oni besplatno daju obrok, a ona će ih potom “reklamirati” kroz Instagram priču (story).  Doris je potom dobila neočekivan odgovor od restorana. Ponudili su joj da plati večeru i da oni iznos uplate u humanitarne svrhe, što je ona odbila.


“I što onda, što smo time dobili? Da se netko sprda s nama zato što smo na vašem Instagram storyju? Vaša ponuda je u najmanju ruku smiješna, to može tražiti i dobiti Madonna, Serena Wiliams, Will Smith. Vi možete doći kod nas i jesti, uslugu ćete platiti, a mi možemo u dogovoru s vama iznos vašeg računa uplatiti u humanitarne svrhe i to objavite na svom storyju. U protivnom nema džabe ni kod stare babe”, odgovor je restorana.




Doris se to nije nimalo svidjelo pa je čitavu situaciju objavila kroz tri videa na TikToku i nekoliko puta ponovila da je šokirana.



Onda se u “obranu influencera” upustio i Dean Kotiga. Popularni “lovac” već se neko vrijeme bavi “influensiranjem” na svoj komičan način pa su tako i njegove Instagram priče koje je objavio i na Twitteru, bile urnebesne.


Da stvar bude bolja, pošteno je nasmijao obožavatelje jer je čak i priče snimao poput Doris – tako da je svaki put izrazio šok i nevjericu (“skandalozno šokiran, isfrustriran”) pa dodao kao se ispričava, ali da mu neće sve stati u jedan video, što je radila i Doris.


Dean Kotiga se tako obratio restoranu sa zahtjevom da želi besplatne palačinke, ali da ih “neće reklamirati na storyju kao Doris” već će se samo pojaviti.



Njegova urnebesna poruka restoranu s namjernim korištenjem slova “č” i gdje treba i gdje ne treba, očito je nasmijala i ekipu restorana koja je spremno prihvatila ideju.



Iz restorana su poručili da nema problema i da se svi svađaju oko toga tko će ga poslužiti.



Objave završavaju dogovorom oko palačinki, a Kotiga je sve “oprostio”.


S obzirom na prašinu koja se podigla na društvenim mrežama zbog “tiktokerice” koju su odbili pa Kotige koji je napravio nastavak priče, nameće se zaključak da je ovo sve skupa odlična reklama za restoran. Slučajna ili namjerna, urnebesna je.