Poznati glumački duo

Katarina Baban i Goran Navojec u režiji Vinka Brešana uređuju dom

Marko Dobrecović

Foto: Mateo Levak

Foto: Mateo Levak

Bili smo na snimanju novih reklamnih spotova Lesnine.



Prodajni centar Lesnine na Kukuljanovu proteklog se vikenda preobrazio u set na kojemu su poznata imena snimala reklamne spotove. U ovogodišnjoj kampanji Lesnine zaštitna lica bit će Katarina Baban i Goran Navojec.


Poznati glumački duo je sudjelovao u snimanju devet skečeva, a sve pod budnim okom producenta Vinka Brešana, poznatog filmskog redatelja. Serija reklamnih skečeva prati svakodnevne životne situacije mladog para i njihove avanture prilikom kupovine u Lesnini. Na duhovit i zanimljiv način prikazano je njihovo nastojanje da kreiraju vlastiti dom.


– Kroz svih devet skečeva se proteže ista priča između muškarca i žene; radi se o tome da žena dolazi u prodajni centar obaviti kupnju u što kraćem vremenu. Ona je spremna, posložena i zna po što je došla. S druge strane, muškarac je taj koji otežava situaciju. On se dobro zabavlja, igra se asortimanom, pa malo sjedne ili se odmori. Dva posve drukčija karaktera.




Mislim da je vrlo vjerodostojno prikazano jer, barem u mom slučaju, uvijek je žena ta koja ima popis i zna točno po što se došlo, objašnjava glumica Katarina Baban.


Nova lica Lesnine Katarina i Goran su u reklamnim spotovima prošli kroz razne odjeljke Lesnininog prodajnog centra.


goran_navojec

Foto: Mateo Levak


– Jedva čekamo vidjeti kako će ljudi reagirati na naše reklamne spotove i na nas kao nova lica Lesnine. Nadam se da svojom pojavom mogu natjerati ljude da posjete neki od salona Lesnine, a tu je i Katarina koja je predivna kolegica i divan profesionalac. Reklamni spotovi imaju puno sličnosti sa stvarnim životom jer je svatko od nas jednom bio u situaciji da mora kupiti kauč, krevet, stol, kuhinju ili što god mu već treba, navodi Goran Navojec.


– Atmosfera je genijalna, Goran je odličan partner, a Vinko režiser za poželjeti. Obavili smo sjajan posao, dodaje Katarina.


Vrijedna snimateljska ekipa od tridesetak ljudi je od ranog jutra snimala duhovite i šarmantne skečeve. Pazilo se na sve detalje, a da sve bude kako spada brinuo se producent Vinko Brešan. Brešan, redatelj nekih od najpoznatijih i najuspješnijih domaćih filmova kao što su »Kako je počeo rat na mom otoku«, »Maršal« ili »Svećenikova djeca«, objasnio nam je razliku između stvaranja dugometražnog filma i reklamnih spotova.


– Na nivou kadra je slično; u oba slučaja se bavimo audiovizualnim, ali naravno, ovo je forma od tridesetak sekundi, a igrani film je nešto što traje dva sata. Rekao bih da je stvaranje dugometražnog filma kolodvor s mnogo kolosijeka, a reklamni spot je jedna mala željeznička stanica s tek jednom tračnicom, poručuje Vinko Brešan.


Foto: Mateo Levak


Obnovljena Lesnina na Kukuljanovu slovi za najljepši i najmoderniji salon Lesnine u Hrvatskoj, stoga je možda baš to razlog što je imala priliku postati mjesto koje će putem reklamnih spotova otići u sve hrvatske domove.


– Lesnina na Kukuljanovu je otvorena prije nešto više od mjesec dana i jako smo zadovoljni reakcijom kupaca sa šireg riječkog područja. Novi asortiman dolazi na dnevnoj bazi. Posjećujemo sve sajmove ne samo u Europi, nego i na svjetskoj razini, stoga smo uvijek ukorak s trendovima. U kolekciji spotova koje smo danas snimili, nastojali smo prikazati sve dijelove i sve prostorije doma koji se mogu pronaći kod nas u Lesnini.


Mladi bračni par prolazi kroz asortiman spavaćih soba, kuhinja, dnevnih boravaka, pa sve do opreme za bebe i asortimana roštilja, govori direktor prodaje i marketinga Lesnine Hrvatska Matija Mandić.


Foto: Mateo Levak