Foto: Reuters
Francuski luksuzni div LVMH kupio je 50% udjela u Jay-Zovom brendu šampanjca Armand de Brignac.
povezane vijesti
Američkog glazbeni mogul Jay-Z, pohvalio se da ima “milijun načina za zarađivanje novca”. Sada je javnost iznenadio još jednim poslovnim poduhvatom.
Francuski luksuzni div LVMH kupio je 50% udjela u Jay-Zovom brendu šampanjca Armand de Brignac, koja je ljubiteljima njegove glazbe poznata po nadimku “Ace of Spades”.
Označeno pikovim asom i elegantnim metalnim bocama, piće može koštati stotine funti po boce ili čak i više. Reper, čije je ime Shawn Carter, u vlasništvu je ovog brenda od 2014. Riječ je o šampanjcu proizvedenom u francuskoj vinarskoj kući s korijenima iz 1600-ih, Armand de Brignac.
Brend je, naime prodao 900.000 boca 2019. godine, prije nego što je pandemija pogodila i prodaju šampanjca.
Najavljujući posao, Jay-Z rekao je da će partnerstvo s LVMH-om, koji je vlasnik drugih etabliranih imena šampanjca poput Dom Perignona i Veuvea Cliquota, pomoći rastu brenda.
“Uvjereni smo da će silna snaga globalnog distribucijskog okvira Moët Hennessy, njegova neusporediva snaga portfelja i njegova izvrsnost u razvoju luksuznih marki dati Armandu de Brignacu komercijalnu snagu koja mu je potrebna da raste i napreduje još više,” izjavio je za BBC.
Financijski detalji posla nisu objavljeni. Povijesne luksuzne kuće u potrazi su za načinima kako privući mlađe kupce, iako su neki eksperimenti, poput suradnje LVMH s pjevačicom Rihannom na modnoj liniji propali.