Foto: PR
Spot je sniman noću u Opatiji i u Amerikanskim vrtovima
povezane vijesti
Nakon izrazito uspješnog singla “Moje stanje ljubav je” koji ne silazi s Top20 službene radijske liste HrTop40, grupa Groovetastic slušatelje časti još jednom groovy poslasticom “Ista je noć”, a ovo je prvi put da tema pjesme nije sretna ljubav, već govori o nesretnoj vezi u točki prekida, stoji u priopćenju Aquarius Recordsa.
Skladatelj i producent Davor Devčić ističe neke tehničke zanimljivosti: “Ovo nam je po brzini i brojci od 119 BPM-a najsporija pjesma do sada. No napravili smo i stvarno sjajan remix koji izlazi za 10ak dana u kojem se ta ‘sporost’ uopće ne osjeća. No, u originalnoj se verziji i dalje držimo klasičnog disco pristupa, a nismo zaboravili ni na upotrebu pravih violina koje je odsvirao Matej Mihaljević“.
O samoj temi pjesme, tekstopisac Anđelko Preradović je dodao:
“Originalni instrumental koji mi je Davor poslao, odmah me nekako odvukao na temu nesretnog prekida. A opet, ima taj moment prema kraju pjesme koji vas povuče da pjevate zajedno s nama na nastupu uživo, tako da mislim da je ispao zanimljiv taj zajednički ‘poziv na prekid’. Sama tema nema uporište u nekoj konkretnoj osobnoj priči ili ljudima koje znam, no nastala je kasno noću, kada sam možda bio drugačijeg raspoloženja, jer nisam mogao zaspati dok ju ne dovršim”.
Video za pjesmu snimljen je na istim lokacijama i s istom ekipom kao i za prethodni singl “Moje stanje ljubav je”. Oba u stvari tekstualno i vizualno opisuju komplementarnu priču – od zaljubljenosti do prekida, pa opet ispočetka. Spot je sniman noću u Opatiji i u Amerikanskim vrtovima, a redateljica Lea Radolfi i snimatelj Val Pulić vjerodostojno su uhvatili odglumljenu tugu, bijes i neraspoloženje članova za potrebe ugođaja.
Pjevačica Sabina Špoljar svoje je iskustvo opisala sa:
“Ovo mi je bio prilično zahtjevan zadatak. Dečki su me stalno nasmijavali, i još k tome, koji sat prije snimali smo romantičnu “Moje stanje ljubav je”, a ja sam odjednom morala glumiti bijes i nezadovoljstvo. Bila sam uvjerena da ću samo ja biti ozbiljna na snimkama, ali kad sam vidjela gotov spot, oni su stvarno bili uživljeni u svoje uloge empatičnih prijatelja koji me podržavaju u ostvarenju ovog fiktivnog prekida i radnje koju smo smislili”.