Funky house groove

Groovetastic: Izvadite plesne cipelice za prvi singl ovog funky benda

S.M.

Foto: PR

Foto: PR

"Zato smo se odlučili da nam teme budu ljubav, dobar provod, zavođenje, no volimo i malo misterije i neizvjesnosti", kažu



Ime Groovetastic kovanica je urbanog rječnika i rezultat je zajedničke teme svih pjesama grupe – a to je da postoji taj funky house groove zbog kojeg sve pjesme, čak i kad su nježne i ljubavne, ne mogu biti spore i tužne. Taj ritam vas jednostavno drži, a Groovetastic se nada i da vas podiže iz lošeg mentalnog stanja.


Groovetastic su pjevačica Sabina Špoljar, skladatelj i producent Davor Devčić te tekstopisac Anđelko Preradović.


Sve je krenulo spontanim razgovorom Anđelka i Davora što ih glazbeno zanima i zabavlja, te kako imaju feeling da na sceni ima mjesta za nekog s ovako jasno određenim stilskim pristupom.




“Ima sporih pjesama, stadionskih, onih s ambijentalnim pristupom ili epskih, ciničnih, ironičnih po pitanju životnih tema… Groovetastic nije taj bend, a mi osobno nismo ljudi koje to zabavlja. Zato smo se odlučili da nam teme budu ljubav, dobar provod, zavođenje, no volimo i malo misterije i neizvjesnosti.”, ispričao je Anđelko.


“Funky Disco sound, koji slušam i stvaram više od 30 godina, se uvijek i nanovo vraća, ali na svjetsku scenu, a to zna i Anđelko, pa smo rekli: idemo taj zvuk pokrenuti i ovdje! Svi mladenački korijeni kao Chic, Earth Wind & Fire i Kool & The Gang ili aktualni istomišljenici kao Shapeshifters ili Purple Disco Machine potaknuli su me da se van svog radnog vremena, još malo igram u svom studiju D3 i tako je sve krenulo, bez obaveza”, otkrio je Davor, stoji u priopćenju.


Sabina Špoljar javila se na audiciju bez nekih velikih očekivanja, sa željom da čuje ideje i vidi ima li njezin pjevački talent profesionalno odobravanje. “Na audiciju sam stigla pripremljena kao štreberica, naučila sam demo pjesmu i dečki su bili iznenađeni što znam kompletan tekst napamet. Pod velikom tremom sam prvi put počela pjevati u studiju, vjerojatno sam promašivala note, ali oni su bili oduševljeni da su već tijekom prve probne izvedbe zadovoljno klimali glavama u ritmu”.


“Prvi singl “Ja sam posljednja” nastao je razmjenom ideja putem e-mailova, i taj “modus operandi” pokazao se kao najbolji model za nastajanje svih pjesama. Svatko radi i djeluje kad mu odgovara. Nemamo rokove, ali ni isti tempo života. Neki od nas su noćne ptice, obiteljski ljudi, Sabina još studira, obaveze su nam rastegnute tijekom svih dana u tjednu. Zato je bitno da ne ključamo u studiju što i kako sada, ovog trena – nego svakome od nas dođe ideja dok radimo nešto sasvim deseto. Kad se te ideje formiraju kao nešto što bi trebalo snimiti – onda se svi pojavimo u studiju i kemija funkcionira.”, objašnjava Anđelko.


“Profesionalno neprestano rješavam glazbene izazove i razne zvučne probleme u studiju, radeći s mnogim klijentima marketinške glazbene podloge. Groovetastic mi je omogućio da sve te ideje realiziram bez narudžbe, po nekom svom afinitetu. U suradnji s Anđelkom i Sabinom, stvaram i kombiniram sve što usuglasimo da nam je zanimljivo.” nadovezuje se Davor.


Ekipa iz Groovetastica je godinama u ovom biznisu, iskustvo je tu. Svoje radove pustili smo prijateljima, suradnicima, poznatima, ali nam treba potvrda publike a.k.a. slušatelja.



“Postoji ta velika količina informacija, novih pjesama, imena, sadržaja koji nas svakodnevno pogode ili mimoiđu. Svaka reakcija na naš rad i naše pjesme nas veseli. Ako ljudi i ne vole što čuju, barem su imali prilike valorizirati naš rad i to cijenimo. Ne doživljavamo se kao materijal za stadionske događaje – ali voljeli bismo naći glazbene istomišljenike i ostaviti nešto pozitivnih i feelgood pjesama u fonotekama radio stanica.


Stvoriti neku jezgru slušatelja kojima je fora ovo što radimo. A drago bi nam bilo i inspirirati neke koji bi radili slične pjesme, da se napokon odvaže i pridruže nam se, jer ne vidimo neku korist od kukanja kako nema zanimljivih i dobrih novih pjesama. Vjerujemo da ćemo one kojima se svidi “Ja sam posljednja” nagraditi s još pozitivnih vibri u onome što slijedi”, kaže Anđelko putem priopćenja.


Ovu plesnu disco pjesmu prati i šareni video spot koji potpisuje redateljica Lea Radolfi:


“Ideja iza spota je vizualni moderni disco moment, namjera nije bila da se ode previše u vintage. Naglasak je na bojama, efektima te fliperima koji savršeno daju atmosferu svojim svjetlima.


Mislim da smo odlično vizualno prikazali ovu pjesmu koja daje disco plesni moment sa modernim vokalom.


Ovakve muzike definitivno fali kod nas. Hvala super ekipi, lijepoj pjevačici Sabini, kul Davoru, Rolandu i Anđelku koji je začinio spot svojim zamamnim plesnim pokretima “, o inspiraciji iza spota ispričala je Lea.