Proaktivno djelovanje odgovor na apatiju

Riječki bend Ocean Of Another objavio singl i spot “No Time Left to Borrow”

Ivana Kocijan

Foto: PROMO

Foto: PROMO

Sustavno nasilje koje čovjek vrši nad prirodom, a onda i uzročno -posljedično nad samim sobom radi profita i osjećaja moći, nešto je na što više ne možemo zatvarati oči, poručuju iz benda



 Pjesma »No Time Left to Borrow« novi je singl riječkog benda Ocean Of Another i ujedno i trinaesta pjesma koju je bend objavio u malo više od dvije godine postojanja. Tema pjesme sažeta je u prvoj liniji refrena, odnosno stihovima ‘’We are finally learning that wrong Amazon is burning’’.


– Sustavno nasilje koje čovjek vrši nad prirodom, a onda i uzročno-posljedično nad samim sobom radi profita i osjećaja moći, nešto je na što više ne možemo zatvarati oči. Suludo je što smo kondicionirani da se predamo apatiji i rasprava o ovakvim temama nam je zapravo jako mrska i neugodna, no upravo zato moramo o tome razgovarati i biti spremni uprijeti prstom u sve nepravde i probleme koje primjećujemo.


Odgovor na apatiju je proaktivno djelovanje s ciljem boljeg i sretnijeg postojanja, poručili su članovi benda.




Pjesmu prati videospot čiju režiju ponovo potpisuje vokal banda Dorian Pavlović. Kao i svi njihovi spotovi dosad, i ovaj je rađen u vlastitom aranžmanu benda uz videoprodukcijsku kuću 1618 Films koja je uz Ocean Of Another od samog početka.


U spotu se uz Doriana pojavljuje glumica Ana Marija Palić te glumci Igor Jurinić, Stjepan Gašparić i Vedran Brdar. Za fenomenalan FX make up zadužena je talentirana šminkerica Dorjana Buntić.


– Glavni motiv videa je nasilje. Ako nam je nasilje ostavljeno kao jedini alat za otpor i argumentaciju, što nam je zapravo činiti? Može li iz nasilja izrasti nešto istinski dobro? Nasilje kao takvo nije stilizirano, već je ostavljeno sirovim i brutalnim.


Upravo iz tog razloga izbjegavanja estetiziranja nasilja band bira duge kadrove i slow motion kameru koja izaziva osjećaj tjeskobe i nemoći te suočava gledatelja s samim činom nasilja na ekranu. Vizualna referenca za glavni vizualni motiv spota je ova fotografija tragično preminule američke fotografkinje Francesce Woodman, objasnili su iz benda.