Foto Davor Kovačević
Sad je baš otišlo na neku novu, nepoznatu razinu, u kojoj se još uvijek pokušavam snaći, rekao je Marko
povezane vijesti
Marko Purišić, Baby Lasagna, bio je gost središnjeg HTV-ova Dnevnika.
Istaknuo je da mu se život promijenio za 180 stupnjeva.
– Već od Dore je to uzelo maha, ali evo sad je baš otišlo na neku novu, nepoznatu razinu, u kojoj se još uvijek pokušavam snaći. Ali apsolutno svaki aspekt života mi se promijenio, bar u poslovnom dijelu, kazao je.
Dodao je da je malo umoran, ali duševno ispunjen. Nije očekivao doček kakav obično dobije hrvatska reprezentacija.
Prema procjenama, više od 10.000 ljudi došlo ga je podržati.
– Stvarno nisam očekivao, bilo me strah, što ako dođe 500 ljudi, bit će prazan trg, na što će to sličiti?, kroz smijeh je priznao.
Otkrio je da ne žali što nije pobijedio, nada se da nije razočarao publiku.
– Jedina razlika između mene i Nema je to što će njemu biti pehar na polici, rekao je.
– Mislim da se ovo nikad u povijesti nije dogodilo, da je na Spotifyju Hrvat ovako visoko, isktanuo je.
“Rim Tim Tagi Dim” pjeva se i pleše diljem svijeta, od najmlađih do najstarijih. Čime je zaludio publiku?
– Malo mi je ovako teško reći što sam ja pridonio. Ja sam svoj, pokušavam biti svoj u glazbi, razgovorima i tako, rekao je skromno.
Jedan od najemotivnijih trenutaka dočeka u Zagrebu bio je zagrljaj cijelog Markova tima, bilo je tu i suza. Vidjelo se da su kao obitelj. Marko kaže da se stvorio među njima osjećaj zajedništva, jedinstva.
– Kad izađeš na pozornicu i znaš ovog čovjeka već pet godina, deset, to je totalno drugačije nego da je neki stranac pored tebe, i bio je baš taj osjećaj jedinstva kad smo skupa nastupali, naglasio je.
Veliku promociju Hrvatske, Istre i Umaga u svijetu omogućio je Markov tim posljednjih dana. Čipkani tabletići nakon mnogo vremena ponovno su modni hit.
– Ne želim i ne mogu uzimati samo ja zasluge. Tu je bio tim prijatelja i jedan od njih je Luka Grgić koji je ustupio sa svojim idejama. Ja sam znao da želim nešto tradicionalno povezano s rockom. I onda je on tu nastupio, pa se malo uplela i Valentina Pliško, naša dizajnerica i sve je nekako teklo. Ja sam znao koju poruku želim poslati, a oni su znali kako je oblikovati, rekao je.
Uskoro domaći koncerti, sljedeće godine europska turneja
Dobio je nekoliko nagrada od eurovizijskih zajednica, probio se u vrh svjetskih glazbenih platformi, u 50 najslušanijih pjesama na Spotifyu. “Rim Tim Tagi Dim” preslušan je devet milijuna puta.
Za publiku je Marko eurovizijski pobjednik. Planova za budućnost ima mnogo.
– Želimo napraviti koncerte na domaćem tržištu i onda nakon toga početkom sljedeće godine u planu je europska turneja. Nešto će biti Europe i u ovoj godini, ali sljedeće godine udaramo po Europi, a za sada ćemo se malo družiti s domaćima, kazao je.
A jedva čeka vidjeti i najdraže ljubimce – mačke.
– Evo sad će biti 22 dana da nismo vidjeli mačke uopće, zapravo, jučer smo na dočeku vidjeli, donijela je jedna gospođa mačku, kroz smijeh je ispričao Baby Lasagna.