COVID Box office

Film „Wonder Woman 1984“ dominirao kino blagajnama za Božić, ali je i dalje u debelom minusu

T.I.

Foto: Warner Bros promo

Foto: Warner Bros promo

U „normalnim“ vremenima promet od 16,7 milijuna dolara bio bi podbačaj, za usporedbu, prošlogodišnji božićni vikend filmu „Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker“ na američkim blagajnama donio je 72 milijuna dolara



Božićnim vikendom na kino blagajnama u SAD-u dominirao je drugi nastavak o superjunakinji „Wonder Woman 1984“ sa zarađenih 16,7 milijuna dolara, dok je drugi najuspješniji, također u svom prvom vikendu western „News Of The World“ s kojim će Tom Hanks hvatati svog trećeg Oscara za glavnu ulogu. Za drugo mjesto bilo mu je dovoljno tek 2,4 milijuna dolara prihoda.


Ako se računa Kina, Indija, Koreja, Australija i Japan (Europu više nitko i ne spominje zbog restrikcija), „Wonder Woman 1984“ redateljice Patty Jenkins uspio je u prvom vikendu prikazivanja u cijelom svijetu prihodovati 85 milijuna dolara.


U usporedbi s istim vikendom 2019. brojke su više nego skromne i pokazuju koliko je jako pandemija korona virusa s mjerama socijalnog distanciranja ali i strahom ljudi od zatvorenih prostora ranila kino-prikazivačku djelatnost. Naime, vikend poslije Božića prošle godine „Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker“ samo je na američkim blagajnama donio 72 milijuna dolara, a tada drugi „Jumanji: The Next Level“ upola manje, što je i dalje više nego dvostruko više od rezultata koji je ove godine ostvario film „WW84“. Treba reći da je film prikazan u 1900 kina uz odredbe socijalne distance, dok su spomenuti „Ratovi zvijezda“ prošle godine u ovo vrijeme igrali u čak 4400 kina.




Drugim riječima, možda odluka Warner Brosa da sve svoje naslove u 2021. simultano pusti u kina i na svoju platformu HBO Max možda i nije tako samoubilačka, već racionalni pokušaj da se barem preko streaminga spasi ono što se spasiti može.


Naime, evidentno je da u ovim uvjetima visokobudžetni filmovi na kino blagajnama jednostavno ne mogu povratiti novac. I „Wonder Woman 1984“ je tu najbolji primjer, jer 85 zarađenih milijuna je jako daleko od od uloženih 200 milijuna u produkciju.