Foto: MARIO PAVLOVIĆ
Marketinška kampanja u kojoj naš poznati skladatelj okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male, pravi je hit
povezane vijesti
Čokolino i Tonči Huljić odličan su spoj, što potvrđuje i podatak da je novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene.
Rezultati su to istraživanja agencije Ipsos koje je potvrdilo da je kampanja koja je od prvoga dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.
– Čokolino je simbol djetinjstva za toliko generacija da mu reklama i nije potrebna, ali ponosan sam da je ležeran i humorističan koncept koji smo zajednički realizirali ostvario ovako spektakularan rezultat.
Uz Čokolino sve nas vežu pozitivne emocije, stoga je naša namjera bila da i ton reklame bude opušten, pozitivan i veseo, a gledatelji su na to izvrsno reagirali. Posebno mi je drago da smo konačno skrenuli pažnju na činjenicu da Čokolino jedu i ljudi mojih godina – i stariji (smijeh). Čokolinu i Podravci želim još puno uspjeha, a ja sam zaista ponosan što sam bio dio njihove priče, rekao je naš poznati skladatelj Tonči Huljić koji kao novi promotor u TV spotu okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male.
Pozitivni učinci
Čak 70 posto ispitanika ocijenilo je to kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, dok je gotovo polovica ispitanika kampanju opisala jedinstvenom, drugačijom i ugodnom za gledanje. Različite generacije okupljene u kampanji uspješno su osnažile prepoznatljivost različitih okusa Čokolina među korisnicima, ali i među onima koji do sada nisu u većoj mjeri konzumirali Čokolino. Zanimljivo je da pritom čak 64 posto ispitanika prepoznaje dvije ekstenzije, Čokolino Plus i Čokolino Fit, dok je više od polovice dosadašnjih nekorisnika, 53 posto, kroz ovu kampanju upoznao i Čokolino Gluten Free.
Božo Skoko, stručnjak za brendiranje s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, kaže kako je ova kampanja već u startu izazvala oprečne reakcije i podigla prašinu, no to je bio dobar znak jer kvalitetna kampanja mora biti zamijećena i izazvati emocije.
– Tonči Huljić je bio izvrstan odabir jer majstorski razumije bilo tržišta i javnosti. Ne iznenađuje me da su rezultati istraživanja o učincima kampanje izrazito pozitivni. Najveći je iskorak, uz kreativnost same kampanje, poruka da je Čokolino brend blizak svim generacijama. Pridonijelo je tome i Podravkino prilagođavanje zahtjevima suvremenog potrošača, čemu svjedoče ekstenzije Fit i Gluten Free o kojima su, kako vidimo iz istraživanja, potrošači sada kvalitetno obaviješteni, dodao je Skoko.
Za sve generacije
Čokolino je jedan od najpopularnijih domaćih brendova, a istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je riječ o dominantno omiljenom brendu koji čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, dok ga istodobno odabire gotovo polovina, 47 posto ispitanih potrošača.
Kampanja je dodatno utjecala na opći dojam i pozitivnu percepciju, ali i naklonost javnosti prema ovom brendu, slijedom čega je trećina ispitanika izrazila dodatni poticaj za kupnju i konzumaciju Čokolina. Tako su se za hrvatsku najveću prehrambenu kompaniju Podravku i kreativnu agenciju McCan pokazali uspješnim novi način pozicioniranja ovoga brenda, kao i hrabar odabir kreativnog marketinškog pristupa i suradnja s jednim od najplodnijih hrvatskih skladatelja Tončijem Huljićem u ulozi nositelja komunikacije.
– Jedan od naših najpoznatijih proizvoda odavno je prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija. Pozorno slušamo želje naših potrošača temeljem kojih su i nastali Čokolino Fit, Plus, White, Protein i novi, posebno tražen, Gluten free. Naravno, ovaj je iskorak tražio inovativnu i drugačiju komunikaciju koja će privući pažnju i pokazati sve ekstenzije Čokolina. Zbog toga smo za jedan od naših omiljenih proizvoda odlučili ponuditi potpuno drugačiju, inovativnu i vedru kampanju.
Drago nam je da su i rezultati istraživanja agencije Ipsos, kao i prodajni rezultati, pokazali da je nova kampanja, koja je u brojnim komentarima zaživjela i izvan okvira same kampanje, u tome u potpunosti i uspjela, zaključila je direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.