HAMDI TRUMA

Ušće Bojane: Pošao u noćni ribolov na strijelke pa se vratio s kapitalnim brancinom

Pustio sam varalicu u vodu računajući da je bolje pustiti je u vodu nego u čamac kad su već stapovi bili spremni. I stvarno, poslije stotinjak metara vožnje uslijedio je udarac brancina od 5.630 kilograma...

Još jednom nam se s ušća Bojane javio Hamdi Truma, ribolovac koji vrlo uspješno panula i spina i brancine i strijelke iz svoje barke. Ovoga je puta uspio nasukati brancina kakvog bi svatko poželio osjetiti makar na kratko na svom priboru.

Evo što nam je Hamdi rekao o tom svom ulovu:

– Kada lovim na ušću Bojane tada je doslovno moguć bilo kakav ulov, od malih brancina do onih najvećih, a zbog čega ne volim situaciju prepuštati slučaju. Zato i koristim štap Shimano Exsage 20-50 grama dužine tri metra na kome je mašina Shimano Stradic 6000. Ovaj je pribor u stanju izvući baš velike ribe – priča nam Hamdi.

– Toga sam dana vodio sam dvoje turista u ribolov noću pošto je za sutra ujutro bila najava velikog vjetra. Tako su turisti odlučili svakako poći u noćni ribolov ne želeći propustiti avanturu.

Krenuli smo u 21:00 sati u ribolov sa centra Bojane gdje preko ljeta ima puno glisiranja i skutera u toku dana, a posebno u predvečernjim satima.

Zato u tom djelu rijeke Bojane nemam naviku ribariti, baš zato što je previše frekventna raznim plovilima.

No svejedno sam odlučio pustiti varalicu u vodu računajući da je bolje pustiti je u vodu nego u čamac kad su već stapovi bili spremni – nastavlja Hamdi.

– I stvarno, poslije stotinjak metara vožnje uslijedio je udarac brancina od 5.630 kilograma.

Borba je trajala možda jedan minut i to zbog toga sto je turista kojem sam dao da vadi ribu sam olabavio kočnicu. Tako je dril zbog neiskustva turista potrajao malo duže.

Poslije smo u nastavku ribolova imali 5-6 udaraca strijelke, ali bez rezultata.

Varalica kojom sam lovio je bila Rapture Magneto 170 u bijelom dekoru. Ispričao nam je Hamdi Truma.

A svi koji žele vidjeti kako je izgledala ta borba i izvlačenje to mogu učiniti klikom ovdje.