ANTE SOLDO

Neprocjenjivo iskustvo. Pošao light spinningom na šarune pa nasukao kraljicu od 3,275 kilograma

I već u trećem zabačaju mi je nešto zakucalo štap. Krenulo je polako i sporo prema meni tako da sam mislio da sam zakačio spužvu, ali povremeni trzaji su mi govorili da na drugom kraju ipak imam pristojnu ribu.

Ante Soldo je većini ribolovaca poznat po svojoj prodavaonici ribolovne opreme Fishing Factory, no ovoga se puta nije javio ni zbog kakve opreme, već zbog uistinu zanimljivog ulova.

Evo što nam je Ante ispričao o tome:

– Tu večer sam namjeravao provesti doma, gledajući televiziju no nakon što sam se čuo s prijateljem Franom Mičićem, odluka je u trenu pala. Idemo na Đigu spinati šarune. Tehnika je naravno, ultra light spinning – priča nam Ante.

– Pribor je bio vrhunski. Štap je bio Storm Adventure Xtreme AXS 702 od 7 grama, mašinica Daiwa Emeraldas 2500 s HG 2,5, upredenica Shimano Kairiki PE#0.6, predvez Trabucco XPS Ultra FC 403 od 0,20 milimetara, a kopča BKK – nastavlja Ante svoju priču.

– I kad smo došli na poziciju krenuo sam loviti s površincima, no nije bilo neke velike aktivnosti.

Zato sam okačio mali Major Craft jig od 7 grama i krenuo sa zabacivanjem

I već u trećem zabačaju mi je nešto zakucalo štap.

Trzaji su bili atipični i za brancina i za podlanicu jer nijedan udarac nije bio onaj standardni.

Ali kad je riba došla do svjetla i obale tada smo vidjeli da je na udici ipak podlanica, no onda je krenula i barufa.

Borba je trajala sigurnih petnaest minuta, nakon čega je Frane zagazio u more i ribu prihvatio oprarom.

I kad smo je izvukli vidjeli smo da je bila zakačena za sami kantun usta. Zato je samo onako lijeno i pratila izvlačenje bez osjećaja da je ulovljena.

Jedinstven osjećaj… Pošao sam na šarune, a s light spinerskom opremom dobio ribu od 3,275 kilograma koja mi definitivno te večeri nije bila ciljana lovina.

Za mene je to bilo jedno neprocjenjivo iskustvo – ispričao nam je Ante Soldo.