Foto Sergej Drechsler
JPS je dugogodišnji koncesionar koji djelatnost lučkog tegljenja u riječkoj luci obavlja već 30 godina
povezane vijesti
- FOTO/VIDEO Rijeka će imati najmoderniji terminal u ovom dijelu Europe i pametnu marinu u centru grada
- Grad Rijeka pokreće veliku izmjenu planova Putničke obale. “Sada tamo imamo samo pješačke površine”
- Potpisan Memorandum o razumijevanju između Lučke uprave Rijeka i luke Los Angeles, najveće američke luke
Djelatnost lučkog tegljenja na području luke Rijeka i u idućih deset godina obavljat će sadašnji koncesionar – Jadranski pomorski servis (JPS), izvijestili su u četvrtak iz Lučke uprave Rijeka, koja je s JPS-om potpisala koncesijski ugovor za usluge tegljenja.
Kako se navodi u priopćenju, ugovor o koncesiji za obavljanje gospodarske djelatnosti lučkog tegljenja na lučkom području luke Rijeka na razdoblje od 10 godina u srijedu su potpisali ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa i direktor JPS-a Paolo Visco.
Riječ je o gospodarskoj djelatnosti koja je neophodna za funkcioniranje lučkog sustava i jednoj od najvažnijih koncesija koja ima snažan utjecaj na konkurentnost riječke luke i riječkog prometnog pravca, ističu iz Lučke uprave.
“Snažan investicijski ciklus u riječkoj luci koji provodi Lučka uprava Rijeka, osobito novi kapaciteti na Adriatic Gate Container Terminalu i Zagreb Deep Sea kontejnerskom terminalu i povećanje kontejnerskog prometa, zahtijevaju koncesionara koji ima poslovnu snagu osigurati odgovarajuću flotu tegljača za različite tipove brodova, visoko stručan i osposobljen ljudski kadar te financijsku snagu da osigura adekvatno održavanje i modernizaciju flote tegljača u narednom razdoblju”, naglašavaju iz Lučke uprave Rijeka.
JPS je dugogodišnji koncesionar koji djelatnost lučkog tegljenja u riječkoj luci obavlja već 30 godina.
Ta je tvrtka 2016. postala dio Scafi Grupe, koja je u vlasništvu obitelji Visco, a osnovana je 1950. godine.
Scafi Grupa ima flotu s više od 40 suvremenih tegljača, a usluge lučkog tegljenja obavlja u velikim talijanskim lukama La Spezia, Savona-Vado i Gioia Tauro, u luci Safi u Maroku te u Grčkoj.
Iz Lučke uprave Rijeka naglašavaju da je JPS i dalje hrvatska tvrtka s domaćim zaposlenicima i brodovima koji su upisani u Hrvatski registar brodova.
Flotu JPS-a čini 10 tegljača, jedna teglenica i pontonska dizalica.
U priopćenju se ističe kako je JPS pri podnošenju zahtjeva za koncesiju Lučkoj upravi Rijeka dostavio cjelokupnu, zakonom propisanu popratnu dokumentaciju kojom dokazuje ispunjavanje uvjeta za stjecanje prava na koncesiju te dokument “Strategija razvoja flote i plan investicija za period 2020.-2030. Jadranski pomorski servis, lipanj 2020.”, a u kojem iskazuje spremnost na daljnje investicije.
“Time je JPS, kao dugogodišnji koncesionar i važan član lučke zajednice, potvrdio namjeru da i u narednom razdoblju osigura uslugu koja će pratiti razvoj i povećanje prometa u riječkoj luci i tako pružiti vlastiti doprinos konkurentnosti i razvoju riječkog lučkog sustava i prometnog pravca u cjelini”, navode iz Lučke uprave Rijeka.