ROKO JERIČEVIĆ

Evo kako se to radi: Promijenio poštu pa nasukao cara od 5,8 kilograma

Roku Jeričeviću se na meti našao car o' rib i to ne bilo kakav, već pravi lukavac

Ponovo nam se javio Roko Jeričević, ribolovac koji svoje kapitalce lovi praktički s kućnog praga.

Ovog mu se puta na meti našao car o’ rib i to ne bilo kakav, već pravi lukavac koji se i iskustvom i težinom pokazao kao dostojanstveni protivnik.

Evo što nam je Roko ispričao o tom događaju:

– Nekoliko dana prije ulova zubaca na poziciji koja mi je udaljena svega stotinjak metara od ulaza u kuću je dosta radila sitna riba na površini. Nakon nekoliko zabaca jiga, ispostavilo se da se radi o poprilično velikom jatu gofića sastavljenog od jedinki između 0,7 do 1,5 kilograma.

U nekoliko dana sam ih nasukao preko 20 komada s tim da većina i dalje pliva jer sam zadržao tek 2 – 3 komada – priča nam Roko.

– Nakon tih nekoliko dana sam ponovno oko 7 sati ujutro pokušao dobiti nekoliko komada, čisto radi malo adrenalina i guštanja u drilu.

Predvez mi je bio poprilično oštećen od svih gofića koje sam ulovio u tih nekoliko dana i svih njihovih struganja pod stijene i kamene gromade od kojih je sastavljen lukobran s kojeg sam lovio.

Budući da nisam dobio nijedan griz, maknuo sam se tridesetak metara prema plaži na dosta plići teren.

Dubina tu nije prelazila 7 metara u zoni zabačaja od nekakvih 80 metara.

U prvom zabačaju pri drugom puštanju jiga prema dnu upredenica je naprosto počela letjeti kroz prste.

Znao sam da je nešto pokupilo jig u propadanju te sam preklopio makinu i udario kontru – nastavlja Roko svoju priču.

– U početku sam bio uvjeren da se radi o većem lucu i da će sistem teško izdržati s obzirom da je predvez bio oštećen.

Međutim, nakon prvih nekoliko žestokih bjegova, pri kojima sam dodatno rukom zaustavljao špulu, riba se očigledno zavukla u grotu i nije bilo mrdanja.

Otvorio sam špulu u nadi da će doći do izlaska iz grote jer sila jednostavno nije bila opcija i bio sam uvjeren ako budem bilo što forsirao, da će doći do pucanja sistema.

I stvarno, nakon nekoliko minuta, upredenica je počela ponovno kliziti kroz prste te se privlačenje kraju moglo nastaviti.

Radilo se o klasičnom pumpanju i brzom namotavanju neophodnom s obzirom na to da se radilo o plitkom škrapavom terenu.

Zubatac je na kraju nasukan bez problema jer je u blizini bila plaža, a pitanje je kako bi se sve odvilo da sam bio samo tridesetak metara dalje na stijenama bez gafa ili podmetača.

Vaga je pokazala da se radi o ribi od 5,8 kilograma koja je nastradala je na mali Major Craftov Jigpara jig od 60 grama. Zanimljivo je da takav setup koji dolazi s jednom assist udicom i trokukom na kraju, praktički nikada ne koristim radi veće mogućnosti zadiva.

Zubatac je bio uhvaćen upravo na tu trokuku koju redovito skidam sa stražnje strane svih jigova koji dođu sa njom.

Od ostale opreme sam koristio Seguar FXR predvez 0,47 milimetara, osmonitnu upredenicu Daiwa Tournament #PE3, te Shimano Sustain 5000 rolu i Shimano Sustain 28-88 grama štap – ispričao nam je Roko Jeričević.

A svi koje zanima kako je izgledao finale ove zanimljive ribolovne pustolovine to mogu vidjeti ovdje.