DEJAN BENKOVIĆ

Djeca donose sreću uvijek, pa tako i u ribolovu. Loveći s kćerkom uspio uloviti dvije ribe na jednu udicu

Makina počinje zujati i štap napokon dobija željenu akciju. Ide trenutna kontra, kada ono ide kontra i sa druge strane! Odmah sam skužio da je na suprotnoj strani lipa riba...

Iz Zadra nam se javio Dejan Benković koji je u ribolov krenuo sam, bez ekipe s kojom inače ide. No zato mu se ubrzo pridružila kćer Manuela koja je postavila pitanje ključno za ishod ove ribolovne avanture.

I premda je Dejan odradio sve potrebno, dobar dio zasluga svakako ide i maloj Manueli koja je svoji dolaskom donijela i onu neophodnu dozu pozitivne energije bez koje je svaki ribolov uglavnom osuđen na propast.

Evo kako je to bilo:

– Ova je avantura počela neposredno pred vikend, 06. lipnja, mojim odlaskom na otok Ravu.

A ovoga puta sam na moju veliku žalost u ribolov pošao bez pratnje Roka Jeričevića, Tonija Bumbaka i Sanija Seike.

Od opreme sam nosio surf štapove i jedan za spin – priča nam Dejan.

– Prvog i drugog dana riba nije nikako radila. Za griz se baš trebalo pomučiti tako da sam teškom mukom dobio tek kojeg pagra i šarga uz nekoliko orada.

Riba je bila toliko neaktivna da sam čak počeo sumnjati jesam li ja negdje pogriješio.

A predvečer mi je brodom Anamarija došla moja najstarija kćer Manuela, pa me pri samom izlasku priupitala:

– Tata, mogu li se dvi ribe uloviti na jednu udicu?

Nasmijao sam se i rekao da će joj tata kad već to želi i ostvariti tu želju – nastavlja Dejan.

– Ujutro se budimo u 4 sata i sa štapovima u moru čekamo akciju.

Nažalost, unatoč svim željama i očekivanjima od akcije nije bilo ništa.

Oko 9 sati sam predložio da se spakiramo i prebacimo na drugu puntu što smo i napravili. Ubrzo je opet sve bilo u moru i gotovo se trenutno javio jedan manji šarag.

Jugo je bilo polako u podizanju i vjetar nas je sve više ubijao tako da sam se odlučio opet pomaknuti stotinjak metara na desnu stranu, kada ono tamo, čudo se desi.

Na zabačeni štap se na bibija ulovi perga i kroz nekakvih desetak minuta Shimano big Baitrunner Long Cast 8000 počinje zujati a Shimanov Hyperloop od 4,20 metara i 170 grama napokon dobija željenu akciju.

Ide kontra, kada ono kontra i sa druge strane!

Odmah sam skužio da je na suprotnoj strani lipa riba.

Borba je trajala nekih 6-7minuta kad smo ga napokon i ugledali.

A kad sam ga izvukao bez luprare i ikakvih pomagala počela je ludost, vika, grljenje…

Tak tada sam zapravo skužio da se pirka ćapala i da je zubonja doša na nju.

Mojoj sreći nije bilo kraja, posebno kada sam se sjetio pitanja od sinoć.

Čini se da je moja mala Manuela svu onu potrebnu pozitivnu energiju donila sa sobom i tako omogućila da se ostvari ulov dvije ribe na jednu udicu, male pirge i zubaca od 3,8 kilograma – ispričao nam je Dejan Benković.

A svi koji žele vidjeti kako je ta borba izgledala, mogu pogledati ovaj video.