
FOTO/iStock
Ne zaziru od važnih tema i svojim followerima pružaju informacije o velikim i aktualnim problemima.
povezane vijesti
- Policija istražuje dvije prijevare u PGŽ-u: nedjelima oštećeni 51-godišnjak s Krka i 39-godišnjak iz Crikvenice
- Gotovo polovina Hrvata mlađih od 30 godina informira se isključivo putem – društvenih mreža. Evo što ih najviše brine
- Prevaren prilikom kupnje automobila iz inozemstva. Vjerujući u istinitost navoda lažnog brokera uplatio novac
Ako nikada niste čuli za genuinfluencere na društvenim mrežama, pripremite se. U 2022. ćete vidjeti puno više autentičnog sadržaja na svojim feedovima dok kreatori postaju stvarni u dijeljenju informacija, educiranju i inspiriranju svojih sljedbenika – umjesto da guraju linkove za kupovinu na svaku objavu i svaki komad odjeće koji nose (cijela rutina njege, sve čime ukrašavaju svoju kuću ili u što oblače svog dečka / bebu / psa.)
Što su zapravo genuinfluenceri na društvenim mrežama?
Vjerojatno se genuinfluenceri neće specijalizirati za jedno područje (poput mode ili hrane), ali dijele autentične detalje o svom životu. Ne zaziru od važnih tema i svojim followerima pružaju informacije o velikim i važnim problematikama poput mentalnog zdravlja, društvene nejednakosti, rasne nepravde i osnaživanja.
Zaokrenuvši sadašnje razmišljanje, ne morate imati milijun i više sljedbenika da biste bili osoba od utjecaja. Mikro-influenceri (oni s između 10.000 i 100.000 followera) zapravo se pokazuju učinkovitijima u kampanjama brendova jer se smatra da su vrjedniji povjerenja i istinitiji u svom sadržaju od tradicionalnijih makro influencera.
Zašto genuinfluenceri na društvenim mrežama sada imaju trenutak?
Kako Gen Z ima sve veću moć u svojim izborima, generički, sjajni Instagram sadržaji odvraćaju generaciju koja cijeni iskrenost i inkluzivnost. Od dolaska Covid-19, društvene mreže također su manje igrale ulogu inspiracije te su postali pravi mediji koji dijele vijesti i informacije… i također čisti užitak (razmislite o tome koliko svi volimo TikTok.)
A znamo da nas gledanje tradicionalne influencerske verzije ‘savršenstva’ – bilo da se radi o koži, karijeri, vezama ili odjevnim kombinacijama – čini nesretnima. Stoga je traženje ljudi koji se predstavljaju onakvima kakvi jesu, ne srame se pokazati akne na koži ili dijele istine o takozvanoj održivosti u modnoj industriji, važnije nego vidjeti još jednog modela kako pozira na svom ujednačenom feedu.
Genuinfluencersi objavljuju sadržaj koji je u skladu s njihovim vrijednostima i koji su izgradili zajednicu sljedbenika koji dijele isti kod, piše Glamour Magazine.
Osim što uklanjaju filtere i FaceTune kada kreiraju sadržaj za ljepotu, jasno je da nam je dosta luksuznih stilova života bogatih i slavnih… Biti ranjivi, odbaciti fantaziju o ‘savršenosti’ i nepristrano dijeliti informacije ili savjete su ono što želimo od onih koje pratimo. Više smo nego spremni za porast genuinfluencera na društvenim mrežama. Oni su dobri za društvo i vaše mentalno zdravlje koliko i za vaš novčanik, a mi smo tu za njih.