INTERVJU

Posjetili smo prvu hrvatsku walk-in kliniku, baš u Rijeci: ‘Naša misija je osigurati da svaki pacijent dobije brzu i prilagođenu medicinsku pomoć’

Life Native Team

Stručni tim AlphaMedic klinike, Foto: Marko Gracin

Stručni tim AlphaMedic klinike, Foto: Marko Gracin

Brza i personalizirana skrb za vaše trenutne zdravstvene probleme i manje medicinske hitnoće, bez dugog čekanja i zakazivanja termina

U Rijeci je na adresi Zametska ulica 13, nedavno otvorena AlphaMedic, prva hrvatska walk-in klinika za akutnu medicinu.


Riječ je o jedinstvenoj zdravstvenoj ustanovi na ovom području koja je specijalizirana za walk-in i concierge usluge, a ugodnim prostorom provela nas je nagrađivana specijalistica hitne medicine doc. dr. sc. Ivana Žitinić, dr. med., ujedno i predavačica na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci te osnivačica i vlasnica klinike AlphaMedic.


U razgovoru s dr. Žitinić, dotakli smo se svih usluga koje AlphaMedic pruža, kao i detalja koji ih odvajaju od ostalih klinika.




Na lokaciji je osiguran privatni parking za pacijente

Brzo rješavanje trenutnih zdravstvenih problema


Što su točno walk-in usluge i kako funkcioniraju u vašoj klinici?


“Walk-in usluge znače da pacijenti sa svojom medicinskom hitnoćom mogu doći u našu kliniku bez prethodnog zakazivanja termina.


To znači da pacijenti mogu doći k nama sa trenutnim zdravstvenim problemom koji im narušava kvalitetu života u tom trenutku i/ili zahtjeva brzu medicinsku pomoć, a bez potrebe za dugim čekanjem ili zakazivanjem termina unaprijed.


Naša klinika radi od 09:00 do 20:00 radnim danom i subotom od 09:00 do 14:00.


Izvan radnog vremena dostupni smo na poziv 0/24  na dežurni broj telefona, te po pozivu možemo doći na kliniku ili u kućnu posjetu.


Koja je razlika između medicinske hitnoće i zdravstvenog problema koji narušava kvalitetu života?


“Medicinska hitnoća podrazumijeva situacije koje su životno ugrožavajuće, poput prometne nesreće, srčanog ili moždanog udara. 


S druge strane, trenutni zdravstveni problem poput povišene tjelesne temperature, kašlja, glavobolje, trovanja hranom, osipa i slično, iako nisu životno ugrožavajući uzrokuju značajne probleme pacijentima i onemogućavaju ih u svakodnevnim aktivnostima.


Naša klinika je tu da brzo i efikasno rješava takve probleme, pružajući pacijentima brzu medicinsku pomoć na licu mjesta I omogućavajući im što brži povratak uobičajenim aktivnostima.”


Zašto ih je važno razlikovati?


“Važno je razlikovati ove dvije situacije jer način pristupa i pružanja medicinske pomoći može značajno varirati.


Medicinske hitnoće zahtijevaju brzu intervenciju i često uključuju hospitalizaciju ili specijaliziranu bolničku opremu.


S druge strane, trenutni zdravstveni problemi poput grlobolje, šivanja rane, primjene terapije protiv bolova ili alergije u infuziji i slično mogu se brzo i učinkovito riješiti u našoj klinici, što pacijentima omogućava brži oporavak i povratak svakodnevnim aktivnostima.”



Nasl. doc. dr. sc. Ivana Žitnić, dr. med. specijalist hitne medicine, direktorica i osnivačica

Najsuvremenije tehnike i trendovi


Što je to što AlphaMedic kliniku izdvaja od drugih?


“AlphaMedic klinika je prilagođena potrebama suvremenog pacijenta i modernog ritma života. Naš model omogućava pacijentima da dobiju sveobuhvatnu, brzu i prilagođenu medicinsku pomoć kod nas na klinici ili u udobnosti vašeg doma.


Kombinacija walk-in usluga, usluga concierge medicine te korištenjem modernih kanala komunikacije uz fokus na individualne potrebe pacijenata čine nas jedinstvenima na tržištu.


U svom radu primjenjujemo najsuvremenije tehnike i pratimo najnovije trendove u medicini, s ciljem postavljanja novog standarda u brzom zbrinjavanju manjih hitnoća.


Tu bih kao primjer navela medicinsko ljepilo za manje rane i djecu primjerice (tako možemo u određenim situacijama izbjeći klasično šivanje pa rana brže zarasta s manjim ožiljkom).


Opremljeni smo opremom za brzu dijagnostiku na licu mjesta, uključujući ultrazvuk, EKG i brze laboratorijske testove, omogućujući pacijentima da dobiju potrebne pretrage i rezultate u najkraćem mogućem roku.


U svom radu koristimo i moderne kanale komunikacije poput WhatsAppa ili Vibera, omogućavajući pacijentima da dobiju savjete i konzultacije putem video poziva.


To je posebno korisno za one s užurbanim ritmom života, ili za pacijente na udaljenijim lokacijama koji ne mogu doći u kliniku osobno.”



Tim klinike (s lijeva na desno); Deana Furčić, voditeljica marketinga i prodaje, Ivana Žitnić, dr. med., Anela Ljubičić, glavna sestra, Damir Ikanović, viši medicinski tehničar

Dostupnost na poziv


Koje usluge obuhvaća walk-in program?


“Walk-in usluge znače da pacijenti mogu doći u kliniku bez prethodnog zakazivanja termina. Ova vrsta usluge omogućava brzu i učinkovitu medicinsku skrb za hitne, ali ne životno ugrožavajuće slučajeve.


To znači da pacijenti mogu dobiti brzu medicinsku pomoć kada im je to potrebno unutar radnog vremena klinike.


Izvan radnog vremena klinike imamo mogućnost concierge usluga, te smo dostupni na poziv 0/24.


Walk-in program obuhvaća rješavanje trenutnih zdravstvenih problema kao što su manje traume, posjekotine, infekcije, visoke temperature, glavobolja, grlobolja, strano tijelo zaostalo u rani, alergijske reakcije, ubodi krpelja i slične situacije.


Concierge usluge uključuju personaliziranu zdravstvenu skrb, gdje pacijenti imaju pristup svom osobnom liječniku 24/7. To znači da su naši pacijenti uvijek u mogućnosti dobiti savjet ili pomoć, bilo putem telefona, emaila ili osobno. 


Obuhvaćaju i dolazak medicinskog tima na lokaciju pacijenta, bilo da se radi o kući, hotelu ili uredu jer na licu mjesta možemo obaviti većinu postupaka kao i u klinici.


Osim toga, nudimo uslugu dostave lijekova direktno do pacijenta, čime im olakšavamo brigu o zdravlju bez potrebe za napuštanjem udobnosti doma ili radnog mjesta.”


Koje usluge ne obuhvaća vaš walk-in program?


“Walk-in program ne obuhvaća ranije planiranu specijalističke preglede i/ili laboratorijsku i dijagnostičku obradu kroničnih zdravstvenih problema, odnosno preglede koji zahtijevaju detaljnije planiranje i duži vremenski okvir.


U svojoj ponudi imamo i te usluge, međutim njih je potrebno unaprijed dogovoriti da bismo osigurali odgovarajuću pažnju i vrijeme za svakog pacijenta.”


Što se događa izvan radnog vremena klinike?


“Kao što sam već ranije spomenula, izvan radnog vremena, dostupni smo na poziv 0/24. Pacijenti mogu kontaktirati naš tim u bilo koje doba dana ili noći da bi dobili medicinski savjet ili pomoć.


U slučaju potrebe, organiziramo kućne posjete gdje naš medicinski tim dolazi na lokaciju pacijenta, bilo da je to njihov dom, hotel ili ured.”


Kako funkcioniraju kućne posjete?


“Kućne posjete omogućuju pacijentima da dobiju potrebnu skrb bez napuštanja udobnosti svog doma.


Naše usluge kućnih posjeta obuhvaćaju sve što možemo zbrinuti u klinici – preglede, vađenje krvi, administraciju terapije i druge hitne intervencije.


Primjerice, ako se probudite s visokom temperaturom i osjećate se loše, jednostavno nas kontaktirate i mi dolazimo k vama, obavljamo pregled i donosimo potrebne lijekove.”


Informacije

Email: [email protected]


Dežurni liječnik:+385 95 206 1100 dostupan na poziv 0/24 


Radno vrijeme klinike: pon – petak 09:00 – 20:00, subotom 09:00 – 14:00


Concierge usluge: 24/7


Interijer je pun ugodnih detalja

Rasterećenje hitnih službi


Možemo reći da se ovime doprinosi i rasterećenju hitnih službi?


“Našom uslugama pacijentima nudimo alternativu odlasku u hitnu službu za manje hitne, ali akutne probleme.


Time pomažemo rasteretiti hitne bolničke prijeme omogućujući bolnicama da se fokusiraju na stvarno hitne i životno ugrožavajuće slučajeve.


Naša klinika pruža brzu i učinkovitu pomoć, što smanjuje pritisak na hitne službe i poboljšava ukupnu zdravstvenu skrb u zajednici.”


Kako pacijenti reagiraju na mogućnost walk-in usluga i kućnih posjeta?


“Pacijenti su vrlo zadovoljni jer mogu brzo dobiti potrebnu skrb bez dugog čekanja ili napuštanja doma kad se osjećaju loše.


Mogućnost dolaska u kliniku bez prethodnog zakazivanja i dostupnost kućnih posjeta pruža im osjećaj sigurnosti i podrške u svakom trenutku.”


Vitaminske infuzije sve popularnije


Što su vitaminske infuzije? 


“Vitaminske infuzije su inovativan način za brzo i učinkovito dostavljanje esencijalnih hranjivih tvari direktno u krvotok, što omogućuje maksimalnu iskoristivost nutrijenata.”


Koje vrste vitaminskih infuzija nudite i koje su njihove prednosti?


“Nudimo razne vrste vitaminskih infuzija, uključujući infuzije za jačanje imuniteta, poboljšanje energije, hidraciju kože, detoksikaciju i tretmane protiv mamurluka. 


U našoj ponudi također imamo i tretmane za usporavanje procesa staranje (tzv. anti-aging tretmane), koji su razvijeni u suradnji sa prestižnom Londonskom klinikom.” 


Kako određujete koja je vrsta vitaminske infuzije najprikladnija za pojedinog pacijenta?


“Odabir vrste infuzije temelji se na individualnim potrebama pacijenta, njihovom zdravstvenom stanju i ciljevima liječenja.


Kroz inicijalni razgovor i procjenu, liječnik određuje najprikladniji sastav infuzije da bi se postigli najbolji rezultati.”


Koliko traje primjena vitaminskih infuzija i koliko često ih pacijenti trebaju?


“Primjena vitaminskih infuzija traje oko 30 minuta do dva sata, ovisno o sastavu i protokolu infuzije.


Da bi se postigli optimalni učinci, preporučuje se održavanje kontinuiteta infuzija jednom u dva do četiri tjedna, ovisno o protokolu i sastavu koji primjenjujemo, no učestalost može varirati ovisno o individualnim potrebama pacijenta.



Odabir vrste infuzije temelji se na individualnim potrebama pacijenta

Skrb prilagođena svakom pacijentu


Kako pratite rezultate i učinkovitost vitaminskih infuzija kod pacijenata?


“Rezultate i učinkovitost vitaminskih infuzija pratimo kroz redovne kontrole i povratne informacije od pacijenata.


Također, koristimo laboratorijske testove za praćenje promjena u zdravstvenom stanju pacijenata i prilagođavamo tretmane prema potrebi.”


Koliko je važno individualizirati pristup svakom pacijentu kada se radi o vitaminskim infuzijama?


“Individualizirani pristup je ključan jer svaki pacijent ima jedinstvene potrebe i zdravstveno stanje.


Prilagođavanjem infuzija specifičnim potrebama pacijenta osiguravamo optimalne rezultate i poboljšavamo opće zdravlje i kvalitetu života pacijenata.”


Kako pacijenti reagiraju na vitaminske infuzije i koje rezultate očekuju?


“Pacijenti su vrlo zadovoljni rezultatima vitaminskih infuzija. Osjećaju se energičnije, vitalnije i zdravije.


Također, primjećuju poboljšanja u imunitetu, hidraciji kože i općem zdravstvenom stanju.


Očekivani rezultati uključuju povećanu energiju, bolju otpornost na bolesti i poboljšanje općeg blagostanja.


Naša misija je osigurati da svaki pacijent dobije prilagođenu skrb koja zadovoljava njihove specifične zdravstvene potrebe.”


__


Sadržaj nastao u suradnji s partnerom AlphaMedic.