Foto iStock
Objašnjavamo vam koji je cilj ove marketinške strategije
povezane vijesti
Ulaskom u većinu supermarketa dočekaju vas jarke boje voća i povrća. Jeste li to ikada primijetili?
Banane, jabuke, zelene salate, tikvice, paprike i mnogi drugi proizvodi koji čine atmosferu gostoljubivom i privlačnom.
Čovjek na trenutak ima gotovo dojam da se nalazi na lokalnoj tržnici ili na tržnici voća i povrća u blizini kuće, čak i kada se nalazi na prodajnom mjestu velikog supermarketa.
Jeste li se ikada zapitali zašto je ta hrana izložena na ulazu? Nije to slučajan izbor, naprotiv. Iza toga stoji dobro promišljena marketinška strategija koja poziva kupce na kupnju.
Boje voća i povrća daju dašak vedrine, topline i prisnosti, a kupci se osjećaju opušteno.
Na taj način kupac ima dojam zdravog kupovnog izbora (čak i ako u mnogim slučajevima te namirnice nisu iz domaćeg uzgoja, već dolaze iz dalekih zemalja i pune su pesticida).
Naravno, ovo nije jedini trik koji provode supermarketi. Toliko je zamki u koje riskiramo da lako upadnemo, počevši od dimenzija kolica (što su veća, to smo više ohrabreni da ih napunimo), primamljivog mirisa svježe pečenog i čistog kruha i strateške visine police, koje nas navode na kupnju proizvoda poznatih i skupljih marki.
Ako namjeravate uštedjeti, neophodno je poznavati ove trikove.