Milenijalsko sivilo

U slučaju da je ovo glavna odlika vašeg interijera, onda sigurno pripadate određenoj dobnoj skupini

Sanda Milinković

Foto: Pexels

Foto: Pexels

Jedan se izraz veže uz čitavu generaciju

Milenijalci diljem interneta na vlastiti užas počinju shvaćati da bi ključni stereotip o smislu za dizajn interijera njihove generacije zapravo mogao biti utemeljen na istini.


Izraz “milenijska siva” često se koristi na internetu, osobito od strane mlađe generacije Gen Z koji se nemilice rugaju starijoj generaciji zbog njihovog izbora dekora.


Ako niste čuli za taj pojam, on se odnosi na različite nijanse sive dekoracije, boje i namještaja koji su postali popularniji od 2010-ih, a i sinonim za način na koji milenijalci odlučuju ukrasiti svoje domove.


Urban Dictionary taj pojam sažima kao “tužnu depresivnu nijansu sive boje u koju mnogi milenijalci presvlače svoj život”.


Jedna korisnica TikToka, koja koristi BikTok online, postala je viralna nakon što je podijelila video svojeg doma prepunog sivog dekora.


“Kada shvatite zašto se zovu ‘milenijska siva’”, napisala je i dodala da se osjeća “napadnuta” tim otkrićem.


Njezin dnevni boravak, zavjese, tepisi, jastuci, blagovaonske stolice, kupaonske pločice, pa čak i njezina posteljina, bili su u raznim nijansama sive.


Video je dobio više od 730.000 pregleda i tisuće komentara, a mnogi su milenijalci shvatili da se uklapaju u stereotip.


Drugi su ponudili teorije o tome zašto se čini da milenijalce toliko privlači sivi namještaj, pri čemu su mnogi za to krivili “pretjeranu stimulaciju” živopisnim shemama boja domova iz djetinjstva.


“Milenijska siva je izravan odgovor na neobične sheme boja iz 80-ih i 90-ih”, stoji u jednom od komentara.


“Bili smo traumatizirani sobama u različitim bojama dok smo odrastali”, stoji u drugom, dok treći piše: “Odrasli smo uz roditelje, bake i djedove sa svim svijetlim bojama. Ružičaste kupaonske pločice. Crveni tepih. Zeleni toaleti. Trebao nam je odmor od boja”, prenosi lifestyle.au.