Braća Sandi i Tedi Chiavalon osvojili su maslinarski Oscar, priznanje koje se dodjeljuje najboljoj maslinarskoj tvrtki na svijetu.
povezane vijesti
Najbolje maslinovo ulje na svijetu prema ocjeni najstrožeg sustava vrednovanja takvih ulja, ono braće Sandija i Tedija Chiavalona iz Vodnjana na jedan će indirektni način imati svoj nastup i u finalu Lige prvaka!
– S obzirom da sam istinski nogometni fan, mogu se pohvaliti da moje ulje zahvaljujući Zvonimiru Bobanu redovito koriste mnogi igrači i sportske legende Milana, ali i Carlo Ancelotti, trener madridskog Reala, istaknuo nam je Tedi Chiavalon.
Drugim riječima najbolje ulje svijeta to uistinu jeste jer nalazi se u finalu najznačajnijeg klupskog nadmetanja na svijetu – Lige prvaka.
A s obzirom da je Tedi Chiavalon veliki navijač Milana, dan nakon povratka titule u vitrine jednog od najtrofejnijih klubova Italije i svijeta bio je posebno svečan i u Vodnjanu.
Iz tog razloga u event se putem telefonskog razgovora uključio i Ariedo Braida, katrizmatični dugogodišnji sportski i generalni direktor Milana.
Bio je to “nogometni” dio velike svečanosti i eventa za 250 ljudi koji je u ponedjeljak nešto prije podneva započeo u Vodnjanu povodom 15 godina suradnje Chiavalon ulja i dizajnerske tvrtke Bruketa&Žinić&Grey kao i nedavnog dobivanja maslinarskog Oscara, priznanja koje se dodjeljuje najboljoj maslinarskoj tvrtki na svijetu.
– Obiteljsku tradiciju proizvodnje ulja započeo sam prije 25 godina. Prvo desetljeće povećavali smo vrlo skromno količinu da bismo 2007. došli u zonu od skoro dvije tisuće litara.
Kvaliteta nam je bila vrhunska, ali trebalo je čitavu priču izbrendirati, približiti ju navikama modernog svijeta.
I tad se događa ponuda Davora Bruketa i Nikole Žinića, vlasnika etabliranog dizajnerskog studija Bruketa&Žinić&Grey koji su nam, Tediju i meni, ponudili suradnju.
Super, pristajem, no nemojte misliti da sam u stanju platiti vašu uslugu, istaknuo sam im tada, prije punih 15 godina.
Rekli su mi kako nema problema uvjet je samo da prihvatimo njihovo rješenje: riječ je bila ne o etiketi, nego o boci uvučenoj u posebno dizajnirani “škartoc”.
Stručna ali i svaka druga javnost je bila oduševljena i od tada teče silni uspjeh uljare Chiavalon koji je posebnom konferencijom za novinare i uvodnim riječima Sandija Chiavalona kao i eventom za 250 ljudi koji traje čitav dan u njihovoj novoj uljari u Vodnjanu.
Drugi pak razlog druženja bilo je fantastično priznanje sustava Il Magnifico iz Firenze koje okuplja samo najbolje svjetske uljare i dodjeljuje EQOO ocjenu za ulja koja nadilaze danas već poprilično profaniranu extravergine markaciju.
Magnifico je uljima Chiavalon dodijelilo tri zvjezdice te ih proglasio najboljima na svijetu.
Susretu u Vodnjanu prisustvovali su čelni ljudi Magnifica Matia Barciulli i Emiliano Biagi koji su se istinski oduševili ne samo kvalitetom i tržišnim nastupom Chivalona nego i uljarom kao i cjelokupnim krajobrazom Istre.
Susretu u Vodnjanu prisustvovali su odabrani stručni novinari, većina chefova i managera restoranskog sustava JRE, ljudi iz marketinških, konzularnih, vinarskih,.. ma svih onih krugova kojima je proboj hrvatske enogastronomije, pa tako i maslinovih ulja, u globalne visine jedan od najvažnijih poslova.