Foto: Privatna arhiva
Od hobija do brenda
povezane vijesti
Tanja Bašić, magistrica ekonomije s otoka Vira, stvorila je svoj prepoznatljiv brend nakita –Tanya Bracelets.
Ovaj brend, započet gotovo slučajno, postao je sinonim za pletene narukvice, a Tanjini kreativni komadi našli su svoje mjesto u ormarima ljubitelja unikatnog nakita.
U ovom intervjuu, Tanja nam otkriva kako je sve započelo, proces izrade nakita te izazove s kojima se susrela.
Početak priče: od prve pletene narukvice do prepoznatljivog brenda
Tanja se prisjeća početaka svog brenda, koji je nastao sasvim spontano 2015. godine.
“Sve je započelo s prvom pletenom narukvicom”, kaže, dodajući kako su pozitivne reakcije na društvenim mrežama bile poticaj da ozbiljnije razmisli o stvaranju brenda.
Izrađena od jednostavnog pamučnog konca, ta prva narukvica pokrenula je njezinu kreativnost i potaknula ju da istražuje različite tehnike i stilove pletenja.
“Uz rastući interes za narukvicama, nastavila sam s izradom i stvaranjem, a ubrzo se Tanya Bracelets profilirao kao brend poznat po pletenim končanim narukvicama”, objašnjava.
No, priča nije stala na narukvicama – Tanja je s vremenom proširila ponudu na naušnice, ogrlice i privjeske, koristeći raznovrsne materijale.
Svaki komad nakita priča svoju priču
Izrada nakita zahtijeva mnogo pažnje i vještine, osobito kada je riječ o pletenju koncem.
“Najzahtjevniji dio izrade nakita su pletene narukvice, jer se pletu prstima i koriste se do 10 metara konca po narukvici”, otkriva Tanja.
Izrada jedne narukvice može potrajati dva do tri sata, ovisno o njezinoj debljini.
Međutim, Tanja napominje da su ostali komadi, poput naušnica i ogrlica izrađenih od perlica, jednostavniji za izradu, ali jednako zanimljivi.
“Svaki komad nakita priča svoju priču, bilo da se radi o jednostavnom dizajnu ili o detaljno pletenom uzorku”, dodaje.
Ekološki pristup: materijali inspirirani prirodom
Tanja je posvećena korištenju prirodnih i kvalitetnih materijala.
“Za pleteni nakit koristim mercerizirani pamučni konac, koji je ekološki prihvatljiv i izdržljiv”, kaže, ističući da ljeti voli dodavati morske školjkice kao prirodan element u dizajnu.
“Ostatak nakita izrađujem od nehrđajućeg čelika, koji ne mijenja boju i može se nositi čak i u vodi, a često koristim i slatkovodne bisere, školjkice, češke kristale i staklene perle.”
Prirodni elementi često su prisutni u njezinim kolekcijama, a more i priroda otoka Vira njezina su glavna inspiracija. “Kroz nakit nastojim prikazati boje i motive iz mog okruženja”, objašnjava Tanja.
Primjerice, u svojoj posljednjoj proljetno-ljetnoj kolekciji koristila je motive voćkica izrađenih od staklenih perlica.
Autentičnost kao ključ uspjeha
U svijetu prepunom različitih brendova nakita, Tanja se nastoji izdvojiti autentičnim pristupom.
“Teško je izdvojiti se iz mase, ali ono što me razlikuje jest autentičnost i uvijek nastojim ponuditi nešto drugačije”, kaže.
Pletene narukvice postale su zaštitni znak Tanya Braceletsa, a nedavno je proširila ponudu na privjeske izrađene od staklenih perlica, što zahtijeva dugotrajnu i detaljnu izradu.
Nakit Tanya Bracelets dostupan je u širokom rasponu stilova, od decentnih do razigranih i veselih komada, a Tanja napominje da svaki komad nakita može biti prilagođen prema željama i idejama klijenata.
“To je ono što čini Tanya Bracelets posebnim – nakit koji može zadovoljiti različite generacije i stilove”, ističe.
Izazovi i budući planovi
Kao i mnogi mladi poduzetnici, Tanja se suočila s izazovima na početku svog poslovnog puta.
“Bilo je izazovno pronaći svoju poziciju na tržištu i potencijalne kupce”, priznaje, objašnjavajući kako je u svijetu društvenih mreža, gdje dominiraju influenceri, teško predstaviti sebe kao novog i nepoznatog igrača.
No, kroz uporan rad i neodustajanje, Tanja je uspjela pronaći svoju publiku i stvoriti prepoznatljiv brend.
Kreativnost i strast kao pokretači
Što se tiče budućnosti Tanya Bracelets brenda, Tanja planira nastaviti s razvojem novih proizvoda i kolekcija.
“Uskoro će izaći jesensko-zimska kolekcija s fokusom na decentniji nakit”, najavljuje.
Što je to što Tanju najviše veseli u njezinu poslu? “Najveća motivacija mi je pozitivan feedback kupaca”, kaže, naglašavajući koliko joj znači kada njezin nakit nekome uljepša dan.
“Uživam u stvaranju nečeg novog i drugačijeg, jer u ovom poslu nema monotonije.”
Njezina poruka mladim kreativcima koji žele pokrenuti vlastiti brend nakita je jasna: “Ako to stvarno žele, neka ne odustaju. Teško će biti, ali uz ustrajan rad i jaku volju, sve je moguće.”
Ljubitelji nakita Tanya Bracelets svoje komade mogu naručiti putem društvenih mreža Instagram i Facebook.
Tanja Bašić svojim unikatnim nakitom donosi dašak prirode i elegancije u svakodnevni život, a njezin brend nastavlja rasti zahvaljujući predanosti, kreativnosti i autentičnosti.