Štorija od mašte

Svjetlanu ljubav prema gradu potiče na prikazivanje njegove ljepote kroz maštovite radove

Sanda Milinković

Foto: Privatna arhiva

Foto: Privatna arhiva

Simboli Rijeke dio su stvaralačkog opusa umjetnice koja je prepoznatljive detalje grada koji teče, pretvorila u nešto nosivo

Nedavno nam je na Instagramu pažnju privukao profil S Art koji obiluje prepoznatljivim motivima našega grada, vječno upisanih u različite modne komade i dodatke. Iza njega stoji kreativna Svjetlana Delić koja će za sebe reći da je jednostavna osoba koja uživa u crtanju.


Tu omiljenu aktivnost koristi za opuštanje i izražavanje, a najsretnija je kada stvara slike koje drugima donose radost i inspiraciju.


Svjetlana se zahvaljujući svojim šarolikim djelima, savršeno uklopila u našu rubriku “Štorija od mašte”, spajajući ljubav prema crtanju i gradu Rijeci, dijeleći svojim radovima i prepoznatljive vizure te simbole grada koji teče.



Svjetlana uživa u spajanju ljubavi prema gradu i crtanju

Ono što volimo, pronađe put


“Magistrirala sam marketing, a radim kao menadžer u prodaji. Crtanje je moja strast i hobi od malih nogu. Bilo je perioda pauze od stvaranja, no ono što zaista volimo uvijek pronađe put. Znanja i vještine koje sam stekla kroz studij i rad u prodaji sada koristim kako bih uspješno razvijala svoj brend.


U slobodno vrijeme sam dosta aktivna, volim putovati, istraživati prirodu, crtati akrilnim bojama, eksperimentirati i kombinirati razne tehnike, čitati knjige i provoditi vrijeme s obitelji i prijateljima”, kaže nam Svjetlana.


Priča s njezinim brendom S Art nastala je sasvim spontano početkom ljeta kada ju je prijateljica zamolila da joj oslika hlače. “Krenula sam istraživati tehnike, a u međuvremenu sam imala priliku raditi s ipadom i grafičkom olovkom te istražiti digitalno crtanje.


Radove sam počela objavljivati na Instagramu i povratne informacije su bile odlične. Shvatila sam da je to pravi put za mene, a spletom okolnosti sam još dodatno iskoristila HZZ vaučer za obrazovanje te se trenutno educiram za grafičkog dizajnera“, otkriva.


Spontano i prirodno osmislila je i ime brenda, uzimajući za logo žarulju koja simbolizira svjetlo i kreativne ideje te, kratko i jasno, savršeno opisuje nju i njezin rad.


“Slovo ‘S’ predstavlja svjetlo, nadu, kreativnost i ideje, moj pristup umjetnosti i želju za stvaranjem nečeg novog i inspirativnog”, dodaje Svjetlana.





Inspiracija u svakodnevnim trenutcima


Njezin prosječan dan na poslu ne postoji jer je svaki drugačiji i – uvijek kreativan. “Tablet i digitalna olovka su mi uvijek pri ruci i svaki slobodan trenutak – bilo da ispijam kavu ili samo uživam u kratkom odmoru – koristim za crtanje”, priznaje.


Inspiraciju za radove crpi iz ljepote i svakodnevnog života Rijeke, jednostavnih priča i motiva koji je okružuju. Objašnjava da ju ljubav prema gradu potiče da prikažem njegovu ljepotu kroz vlastite radove. “Inspiracija je posvuda – u ljudima, dječjim idejama i svakodnevnim trenucima koji često prolaze neopaženo”, pojašnjava.


Najčešći motivi njezinih radova su ljepote našeg kraja, ali nema pravila. Kaže da su ljeti to često motivi mora, barke i brodovi. “Motivi su jednostavni, a mijenjaju se ovisno o godišnjem dobu, vremenu i osobnom doživljaju. Sve ovisi o periodu i inspiraciji”, izjavljuje.





Brend koji ujedinjuje Riječane


U bogatoj ponudi njezina brenda, koja se konstantno širi, trenutno su majice, vrećice i različite platnene torbe, kao i slike u akrilnim i uljanim bojama. Kaže Svjetlana i da je otvorena za sve ideje jer joj ljudi često pošalju svoje želje, a ona ih potom ispunjava u skladu s mogućnostima. Otvorena sam za sve ideje – ljudi mi često pošalju svoje želje, a ja, ovisno o mogućnostima, kreiram proizvode u skladu s njihovim željama.


“Najpopularniji su radovi s motivima grada, poput dizalica, Morčića i starih autobusa. Ljudi pronalaze posebnu vezu i ljubav prema ovim simbolima jer im vraćaju sjećanja i ističu ljepotu Rijeke. Svaki motiv ima svoju priču i čini se da svaki od njih dodiruje posebne emocije kod mojih pratitelja”, kaže Snježana o popularnosti određenih motiva, dodajući pritom i da brend šalje određenu poruku.


” Brend ujedinjuje Riječane i promovira naš prekrasan Kvarner, koji ima ogroman potencijal. Svi možemo i trebamo biti ambasadori našeg predivnog grada jer ga ponekad uzimamo zdravo za gotovo i ne primjećujemo njegove ljepote.


Poruka brenda je jednostavna: uživajte u životu, malim i jednostavnim stvarima, maštajte, ne shvaćajte sve preozbiljno i budite svoji – radite ono što volite”, zaključuje Svjetlana.