
Ovako je bilo prošle godine, Foto: Vedran Karuza
Drugu godinu zaredom, festival započinje Nultim danom, koji se održava u suradnji s predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj
povezane vijesti
U Muzeju moderne i suvremene umjetnosti od 6. do 9. ožujka održavat će se treći Women’s Weekend tijekom kojeg će Rijeka postati središte inspiracije, važnih razgovora i susreta koji otvaraju prostor za promjene.
Drugu godinu zaredom, festival započinje Nultim danom, koji se održava u suradnji s predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj i posvećen je ravnopravnosti te jednakim mogućnostima u diplomaciji, znanosti, aktivizmu i poslovnom svijetu. Program je na rasporedu sutra, a ulaz je besplatan.
Službeni program Women’s Weekenda započinje u petak, a u fokusu će biti osobni brending i rodna ravnopravnost. Iz SAD-a dolaze Khalia Collier, vlasnica kluba St. Louis Surge i potpredsjednica košarkaških operacija u Dallas Mavericksima, te Iris Diaz, voditeljica marketinških i brend strategija za FIFA Svjetsko prvenstvo 2026. godine. Dr. sc. Marina Raguž, neurokirurginja iz KB Dubrava, kroz razgovor Priče iz operacijske sale powered by L’Oréal i vlastitu priču o uspjehu u ovoj pretežno muškoj profesiji, otvorit će temu položaja žena u medicini i kirurgiji.
Na panelu Istina o debljini prof. dr. sc. prim. Boran Uglešić, subspecijalist biologijske psihijatrije i dr. med. Davorka Herman Mahečić, subspecijalistica endokrinologije i dijabetologije, razbit će mitove o debljini i objasniti zašto zdrava prehrana i tjelovježba često nisu dovoljni za gubitak kilograma, posebno ženama nakon četrdesete godine. O vlastitom će iskustvu govoriti pjevačica i voditeljica Renata Končić Minea.
Kako izgraditi prepoznatljiv osobni brend i pritom ostati vjeran sebi? Na panelu Sisterhood: Izgradnja samopouzdanja kroz osobni brend powered by Answear.Lab svoja će iskustva podijeliti Manuela Šola, vlasnica agencije Komunikacijski laboratorij, Sandra Gašparić, country managerica Answear.com i Tea Zavacki, biznis mentorica i osnivačica platforme #radimposvom. Panel Iza savršenih fotografija: tabu postporođajne tuge powered by Libresse otvara važnu raspravu o postporođajnoj depresiji.
O podršci i emocionalnim izazovima s kojima se mnoge majke suočavaju razgovarat će Antonija Podnar, voditeljica brenda i digitalnog marketinga u Libresseu, Ivana Klement, certificirana porođajna i postpartum doula te instruktorica masaže za bebe, i dizajnerica i poduzetnica Marina Matić.
Na panelu Stand Up protiv uznemiravanja na ulici powered by L’Oréal Paris saznat ćemo konkretne korake za prepoznavanje i reagiranje na ovakve situacije. O ovoj važnoj temi govorit će Ida Prester, glazbenica, aktivistica i ambasadorica L’Oréal Paris Stand Up programa, Karla Pudar, izvršna menadžerica Zaklade Solidarna i Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacija u L’Oréal Adria-Balkanu. Dan završava uz Afterwork Party Woman.Comm & Women’s Weekend powered by Maraschino, a večernju atmosferu preuzimaju Eni Jurišić i DJ Petko na Stilueta & Women’s Weekend partiju.
Na Dan žena govorit će se o digitalnoj sigurnosti, poduzetništvu i zdravlju, a poseban naglasak bit će na keynote predavanju Ane Kreacic, partnerice i glavne direktorice u odjelu za znanje u Oliver Wymanu te glavne operativne direktorice Oliver Wyman Group.
Bivši slovenski predsjednik i premijer Borut Pahor i bivša hrvatska premijerka Jadranka Kosor razgovarat će o moći i politici kroz dvije perspektive, dok će najuspješnija hrvatska sportašica Janica Kostelić otkriti kako izgleda život nakon vrhunskog sporta na panelu The Second Act: Janica nakon skijanja powered by Skechers.
Je li Hrvatska spremna za status premium destinacije? Odgovore na to pitanje donijet će Josipa Jutt Ferlan, generalna menadžerica Hilton hotela Zagreb, Opatija i Dalmacija te direktorica Zagreb City Hotels, Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam u HGK i Nikolina Brnjac, zastupnica u Europskom parlamentu na panelu Može li Hrvatska postati destinacija za premium turizam? powered by Stories.
Dr. Richard Allison, ugledni nutricionist i klinički dijetetičar, na predavanju Nutrition for Healthy Ageing objasnit će kako prehrana može usporiti starenje, podržati hormonalnu ravnotežu i dugoročno poboljšati kvalitetu života.
O sigurnosti u digitalnom svijetu razgovarat će se na panelu Digitalna romansa: Kako se zaštititi od digitalnih prevara powered by A1 Hrvatska #BoljiOnline, na kojem će sudjelovati Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i digitalnih komunikacija u A1 Hrvatska, Predrag Šuka, voditelj studija Multimedijskog računarstva i Multimedijske produkcije na Sveučilištu Algebra Bernays, televizijska voditeljica i novinarka Daniela Trbović te Ivan Lovreček, producent i CEO CGM Films Croatia.
O inovacijama koje mijenjaju industriju estetske medicine razgovarat će dr. Igor Višnjar, plastični kirurg i osnivač Klinike Višnjar, te Vanessa Tello Oliva, Senior Marketing Director u Mia Femtechu, na panelu How Women’s Voices Are Reshaping Breast Aesthetics powered by Mia Femtech.
Program završava u subotu navečer Hajde da ludujemo partijem i nastupom legendarne Tajči, koja će prije toga u subotu poslijepodne Milani Vlaović Kovaček ispričati zašto je napustila zvjezdanu karijeru na vrhuncu slave prije 35 godina. Posjetitelji će moći istražiti i Expo zonu, sudjelovati u Book Clubu by Women’s Weekend u Gradskoj knjižnici i prisustvovati promociji knjige »Pisma maloj Milici« Milice Stevanović.