Foto: Privatna arhiva
Majice, kao i pamučne torbe "Osijek", predstavljaju ljepotu grada kroz njegove najvažnije motive
Dvadesetdvogodišnji Luka Hojski iz Nuštra prava je inspiracija za mlade poduzetnike. Ovaj student četvrte godine na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji slobodno vrijeme koristi za druženje s prijateljima, a usto rado i fotografira te stvara sadržaj za vlastiti brend LUKAHPH.
Unikatne majice s motivima hrvatskih gradova zaštitni su znakovi mladog kreativca koji je odlučio strast prema fotografiji spojiti s kulturom.
– Ljubav prema fotografiji rodila se još u djetinjstvu, kada bih uzimao stare fotoaparate i njima fotkao, a ubrzo sam dobio i svoj mali fotoaparat kojim sam fotkao školske izlete i slično.
Volim prirodne ljepote i pejzaže, oduvijek mi je bila strast fotografirati isključivo prirodu. U posljednje vrijeme fotografiram razne događaje te portrete ljudi, ali u tome se još pronalazim.
Krajem 2019. godine, za vrijeme COVID-19, pokrenuo sam Instagram profil i objavljivao svoje fotografije prirodnih ljepota Hrvatske, a tijekom dugogodišnjeg fotografiranja rodila se ideja da one budu prikazane na drukčiji i dosad neviđen način.
S vremenom su došle razne prilike i suradnje, pa se samim time tadašnji hobi pretvorio u nešto veće – vlastiti brend.
Priznajem da mi je oduvijek bila želja napraviti nosivi dizajn i tako je osvanula ideja o pokretanju brenda odjeće, otkriva Luka.
Doza autentičnosti
Brend LUKAHPH nastao je u zimskim mjesecima 2023. godine uz pomoć obitelji i prijatelja. Prve majice izišle su na Lukin rođendan, 13. veljače ove godine, i to u znak posvete njegovu rodnom mjestu – Nuštru.
Trenutačno su u ponudi i pamučne torbe, a profesionalne fotografije raznih omiljenih hrvatskih lokaliteta potpisuje upravo mladi fotograf, pridajući projektu još jednu dozu autentičnosti.
– Brend je osmišljen na način da kamo god da pođeš, poneseš djelić svojeg mjesta sa sobom. Volim kreativnost, pa mi samim time ideje konstantno prolaze kroz glavu i stalno se nešto novo osmišljava i radi.
Za izradu svakog dizajna na proizvodima koristim vlastite fotografije, a kolekcija za moje rodno mjesto Nuštar izišla je među prvima jer sam ponosan na svoje mjesto u kojemu sam i odrastao.
Ljubav prema fotografiji te pretvorba u nosivi dizajn uvelike je pridonijela proširenju asortimana proizvoda. Kako su upiti i ideje stizali, tako su se realizirali i drugi gradovi diljem Hrvatske.
Ne isključujem, naravno, mogućnost dodavanja još gradova u svoj asortiman, objašnjava mladi kreativac.
Ljepota grada
Vinkovci, Đakovo, Rijeka, Split, Opatija, Zagreb – sve su to gradovi čije se ljepote mogu pronaći na Lukinim proizvodima. Tu je i voljeni Osijek, a baza obožavatelja ovog brenda neprestano raste.
– U početku je podrška bila samo od obitelji i prijatelja, ali se u kratkom vremenu proširila diljem Hrvatske i izvan nje.
Interes je u velikoj mjeri prisutan, često dobivam upite dostavljam li u inozemne zemlje – zasad ne, ali se nadam realizaciji u skorijoj budućnosti zato što puno naših ljudi živi u inozemstvu, pa samim time žele imati djelić svojega mjesta uz sebe, bar na taj način.
Majice, kao i pamučne torbe “Osijek”, predstavljaju ljepotu grada kroz njegove najvažnije motive. Zasad ne radim proizvode prema narudžbi, ali vjerujem da će s vremenom postojati i ta mogućnost, zaključuje samozatajni Luka kojem je definitivno u planu proširenje asortimana.
INSPIRACIJA DRUGIMALuka se nada da će svojim brendom inspirirati nadolazeće generacije za promociju kulturne baštine. – Brend LUKAHPH povezuje ljude s njihovim zavičajem kroz modni izričaj, inspirirajući tako druge da se rado prisjećaju svojih gradova i mjesta. Mladi s dovoljnom količinom upornosti i kreativnosti u poslu mogu postići velike uspjehe u vlastitoj karijeri. Nema ljepšeg osjećaja nego vidjeti da ljudi koji te ne poznaju podržavaju tvoj trud i rad, i na neki način žele sudjelovati u ostvarenju tvojih snova. Zahvalan sam na svakoj narudžbi i komentaru od ljudi koji podržavaju moje proizvode i doista ih veseli vidjeti hrvatske proizvođače, ističe Luka. |